Connect with us

Novetats discogràfiques

SUBTERRANEAN: el renaixement del hardcore català des de les entranyes de l’Empordà

Publicat fa

el

Després del final definitiu de Subterranean Kids, Mimo i Alberto tornen amb una nova formació SUBTERRANEAN, noves cançons i un disc produït per Santi Garcia que veurà la llum el proper 06 de març de 2026.

Instal·lats al Baix Empordà —territori que la destinació va convertir en punt de trobada—, es van sumar al projecte Gerard Bernal (Happy Meals, Maple) al baix i Jordi Pifa (Bad Mongos, Super Heavy Brics) a la bateria, completant una formació sòlida i explosiva. Amb part del llegat de SK en directe i una energia creativa desbordant, va néixer SUBTERRANEAN. El grup s’ha dedicat a recuperar peces oblidades i compondre nou material que captura ràbia, vida i resistència. El resultat és SUBTERRANEAN, un disc gravat i produït per Santi Garcia a Ultramarinos (Sant Feliu de Guíxols), un treball 100% km 0 amb segell Empordà i el suport de HFMN Crew.

Novetats discogràfiques

AINA PUJOL treu, “per molts anys”, el segon single del seu nou ep

Published

on

By

Un tema que et transporta a  tots els aniversaris que no pots anar perquè ja aquella persona no forma part de la teva vida, am b una producció minimal  i orgànica.

Per molts anys és el segon avançament i últim tema de l’EP debut d’Aina Pujol. És un recordatori que, per molt temps que passi, hi ha dates concretes al calendari que sempre ens transportaran al record d’aquella persona. Dates on toca enfrontar-se a reviure el dolor d’una pèrdua i al desig de poder tornar a gaudir d’aquest dia senyalat amb aquella persona que ja no hi és. Musicalment, la cançó manté bastant l’essència de demo, amb efectes buscats, com ara, un punteig de guitarra dins un cassette i la veu doblada. La veu és la gran protagonista del tema i l’instrumental crea l’atmosfera que aporta intimitat al tema amb una sonoritat minimal.

La cançó et situa en el dia del seu aniversari. La lletra esdevé una carta dedicada a aquella persona que avui fa anys, però que no ho celebrarà amb tu perquè ja no forma part de la teva vida. Descriu el mal que fa el fet de no poder passar un dia tan especial amb l’altre. Una data al calendari que cada any et farà reviure el dolor d’una pèrdua. També és un comiat, el desig que tot li vagi bé i un agraïment pels anys compartits.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.