Bolos
Supersuckers arranquen el 31 de març una gira de 10 concerts

Els incombustibles Supersuckers tornen a girar amb motiu del nou disc d’estudi, i la veritat és que ja hem perdut el compte de la quantitat de discos que aquests currelles del rock han parit durant més de 30 anys de carrera i carretera.
Liderats per un Eddie Spaghetti recuperat, la ja clàssica formació de Seattle ha estat històricament relacionada com a clara influència del moviment rock que va sorgir fa anys i que va estar capitanejada per grans noms com The Hellacopters, Gluecifer, Backyard Babies o Turbonegro.
Deixant de banda aquest petit canvi musical que els va escorar cap al country i apostant per un so i unes composicions més properes al que van fer en els seus dos primers discos, Supersuckers segueixen pentinant a cop de fites i rock and roll greixós i assilvestrat, deixant enrere aquells anys titubejants i delicats per la malaltia (ja superada) del seu líder, el carismàtic @spaghetti666.
Gira 2022,
31 Març – BARCELONA Sala WOLF
1 Abril – ZARAGOZA Rock & Blues Café
2 Abril – VALENCIA Loco Club
3 Abril – MADRID Gruta 77 Madrid
5 Abril – VIGO Sala Rouge
6 Abril – A CORUÑA Sala Mardi Gras
7 Abril – LEON Babylon León
8 Abril – VITORIA Hell Dorado :: El Club Sónico ::
9 Abril – BILBAO Kafe Antzokia
10 Abril – PAMPLONA Zentral
+ Info & tickets: www.noiseontour.com


Bolos
EL MATO A UN POLICÍA MOTORIZADO tanquen la gira mundial de “Súper Terror” amb dates a Europa, passant per Madrid i Barcelona

Els platencs El Mató a un Policía Motorizado tornen a Europa a finals d’aquest any per coronar la vida i trajectòria del seu àlbum més recent, “Super Terror”, el disc que ha convertit els argentins en un dels grups de moment a nivell global. igual dels tòtems de l’indie rock com dels sons dels 80.
Pel camí fites històriques que no fan més que engrandir la carrera de la banda: telonejant Interpol en la seva gira pel sud dels Estats Units (Paul Banks es va declarar fan del grup), rebentant el Movistar Arena de Buenos Aires davant un enfervorit públic, les 10.000 persones que van assistir al seu concert al Zócalo de Ciudad de México, Vive Latino, Primavera Sound, Lollapalooza, Riu Babel o Tecate Pa’l Nord, sold outs a sales del nostre país com Apol·lo, Razzmatazz, La Riviera o Moon, el Grammy que van rebre com a millor disc de rock per “Unes vacaciones raras” o la conquesta de noves places com Copenhaguen o Milà.
Els seus concerts més recents han comprès una triomfal gira pels Estats Units rematada amb un rotund sold out a Nova York el 18 d’abril passat, a Elsewhere, emblemàtic espai ubicat al cor de Brooklyn. Abans el grup va passar per Dallas, Minneapolis, Chicago, Cleveland i Philadelphia, celebrant també el 20è aniversari de la banda, que compleix dues dècades de discos, directes i cançons que apunten al cor.
Per si no n’hi hagués prou el grup està aquests dies de plena actualitat ja que un dels seus temes emblema, “El Magnetismo”, apareix a “El Eternauta”. La sèrie del moment, adaptació d’una historieta clàssica de ciència ficció argentina creada per Héctor Germán Oesterheld i Francisco Solano López, està protagonitzada per Ricardo Darín i ha rebut una allau de crítiques hiperbòliques des de la seva aparició fa només uns dies.
Tot això antecedeix a una gira que els portarà de nou a Europa per tancar capítol, i en què gaudirem de les dues dates més multitudinàries de El Mató a un Policía Motorizado fins avui al nostre país: el Sant Jordi Club de Barcelona i el Movistar Arena de Madrid vibraran amb hits com “El Tresor” o “Diamante Roto” els dies 22 i 26 respectivament . També passaran en aquesta curta gira europea per la sala Heimathafen Neukölln de Berlín el 23 de novembre i el parisenc Cafè de la Danse el 24.

-
Festival6 anys ago
El Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
El Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
Les Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible7 anys ago
Mercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga