Connect with us

Novetats discogràfiques

Stay publiquen nou EP amb una cover, una remescla i un tema inèdit, i el presentaran en directe a Madrid el 20 de gener

Publicat fa

el

“I Can Hear The Grass Grow” és el nou EP de Stay, la banda de rock psicodèlic de Barcelona. Editat al desembre en vinil de 7” pel segell britànic Fruits de Mer i ja en digital a través del seu segell local, Magic Mountain, funciona com a perfecte epíleg del seu encara vigent últim àlbum, “Old Sounds Of Modern Music”, publicat al setembre de 2021. El títol respon a una de les seves cançons: una cover del tema de la banda britànica The Move del 1967, que manté el ritme uptempo i el sentiment al·lucinogen de l’original, resultat d’una arriscada experimentació guitarrística, especialment amb la guitarra de 12 cordes, com si fos una orquestra còsmica en una altra dimensió.

A més, l’EP conté una nova barreja de “Get Going“, aquell poderós primer single de rock psicodèlic i glam rock que va anticipar al seu dia “Old Sounds Of Modern Music”. La remescla, titulada “Get Going (UK Version)”, ha anat a càrrec de Roger Rodés, productor barceloní guanyador del Grammy Llatí 2021 al Millor Àlbum de Música Alternativa, i compta amb un so potent i cru.

A aquestes dues cançons publicades en vinil de 7” per Fruits de Mer cal sumar una tercera peça, la desesperada, nostàlgica i pettyana “Waiting To Fall”, en aquest cas disponible exclusivament a l’edició digital de Magic Mountain. Un tema inèdit extret de les sessions d’enregistrament del seu darrer àlbum, realitzades en plena pandèmia del COVID-19.

Aquestes tres noves cançons, a més del seu lloat sisè disc, seran presentades en directe a Madrid el proper divendres 20 de gener. Serà a la sala Siroco i ho faran en companyia de Dead by Southwest, la banda de southern rock de la capital. Entrades ja a la venda per 12€ seguint aquest enllaç.

Bolos

LAS ROBERTAS troben llum al present en el seu nou àlbum “All we need is now”

Published

on

By

Durant els darrers mesos hem compartit alguns avenços com “Everything I wanted to be” i la pròpia “All we need is now”, però ara el disc ja està complet. Deu cançons que es mouen entre el britpop, la psicodèlia i el shoegaze, i que troben LAS ROBERTAS en un moment especialment honest i lluminós.

Hi ha alguna cosa que ens agrada especialment aquest àlbum. Mentre tot sembla empènyer-nos cap al següent, “All we need is now” proposa tot el contrari: quedar-se un moment on som; escoltar amb calma, perquè el present és lúnic lloc on alguna cosa pot canviar.

Amb un so que connecta la psicodèlia dels 60 amb les atmosferes del shoegaze, el Britpop i el rock alternatiu dels 90—en la línia de The Brian Jonestown Massacre, Lush o Slowdive—la banda captura la bellesa de créixer al costat d’una altra persona, on el pas del temps dóna forma a un amor que evoluciona.

I, com tot bon disc, “All we need is now” aviat deixarà de viure sol als altaveus. En els propers mesos, LAS ROBERTAS ho presentaran en directe per França i Espanya.

LAS ROBERTAS
All we need is now
1. Everything I wanted to be
2. Like a Flower
3. All we need is now
4. Shifting to happiness
5. It’s alright (open your eyes)
6. Running free
7. Chained sadness
8. Garden
9. Live and let live

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.