Connect with us

Novetats discogràfiques

BCore reedita el disc “A propósito de Garfunkel” de The New Raemon

Publicat fa

el

BCore obre el #preorder de la reedició del 15è Aniversari de “A propósito de Garfunkel” de The New Raemon.

Després de més d’una dècada descatalogat, BCore llança una reedició en vinil amb un remastering realitzat des de les barreges originals per Victor Garcia als estudis Ultramarinos Mastering. A més el disc inclou un tema inèdit descartat de la mateixa època.

Que sapigueu que hi ha una edició limitada versió “Golden”, només disponible a través de la BCstore, on una de les còpies inclou un GOLDEN TICKET que portarà a Ramon a actuar al menjador de casa teva i també et regalen una entrada doble per al concert que escullis entre Barcelona o Madrid.

21 d’abril  La [2] de Apolo The New Raemon + Leia Destruye 
23 d’abril  Teatro Eslava The New Raemon + Leia Destruye + Castro

Les escenes musicals de cada generació trien els seus referents per motius que s’escapen de qualsevol pronòstic: només es pot entendre quan ha passat, quan ja és un fet. 15 anys després “A propósito de Garfunkel”, ningú no té dubte que Ramón Rodríguez –The New Raemon– pertany a aquest grup exclusiu d’artistes dins de l’escena independent que han aconseguit combinar l’èxit, el respecte de companys de professió i mitjans especialitzats, i la devoció de l’un públic que l’acompanya des que el 2008 decidís fer el salt sense xarxa: desmantellar Madee –actualment reformats i editant discos a BCore a un ritme vertiginós–, canviar l’idioma de les seves cançons i començar un camí en solitari que continua fins avui. La resta de la història ja es coneix: “A propósito de Garfunkel” va suposar un abans i un després a la carrera del músic de Cabrils, el disc va ser un dels més destacats d’aquell any per totes les revistes i The New Raemon va tocar a tots els racons del país juntament amb els dos músics superlatius amb què va gravar aquest treball: Ricky Falkner –Standstill, Egon Soda, Love of Lesbian, etc.– i Ricky Lavado –Standstill, Nudozurdo, The Secret Society, Egon Soda, etc.–. En només uns mesos van tenir tothom als seus peus.

PRE-ORDER

Novetats discogràfiques

PABLO Y LOS CIERVOS DORADOS s’uneixen a Humo Internacional i presenten “Vino”, el seu nou single

Published

on

By

De vegades només importa les cançons. I les cançons de Pablo y los Ciervos Dorados tenen alguna cosa diferent de tot el que ens envolta. En un mar de música genèrica, les cançons d’aquest trio pontevedrés són una àncora per aferrar-se. Parteixen del folk rock i de l’slowcore, de Red House Painters, de Lisa Germano o de MJ Lenderman, però el porten a un altre lloc. Perquè les seves cançons són alhora expressives i totalment lliures, de vegades desmesurades en la seva durada, de vegades simples esbossos de cançó, però sempre emocionants.

Nascuts a la calor del llegendari espai DIY que és, ha estat i serà el Liceo Mutante, els Ciervos Dorados han tingut diferents iteracions i han provat diferents gèneres, educant-se musicalment al voltant del post-rock i de l’electrònica experimental. És en aquesta última forma en què les cançons de Pablo han acabat aterrant en allò intimista i en allò narratiu, funcionant com una mena de practicant victoriós d’una forma de cançó d’autor poc habitual en la música espanyola: la dels fills (néts ja) de Neil Young: aquest folk impulsiu, entre allò emocional i allò violent. I és que el gran mèrit d’aquestes cançons és la capacitat de convertir allò quotidià en èpic, de ser absolutament sinceres i de funcionar a un nivell emocional molt profund.

“Vino” és el primer avançament de l’àlbum debut de Pablo y los Ciervos Dorados, un treball de vuit temes que veurà la llum aquest any amb Humo Internacional. Produït a Terraforma per Ibán Pérez (Fantasmage, Pablo und Destruktion), el disc sona cru i honest, tan pur com les seves cançons. Cançons de les que et poses en un autobús de matinada, cançons de les que sonen en un bar tancat. De les que t’acompanyen i, sobretot, de les que et creus.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.