Novetats discogràfiques
The Lizards, primeres dates pel 2019 i avançament d’un tema del nou disc
The Lizards és un power trio de Barcelona format el 2007 que es caracteritza per les seves grans melodies, una veu preciosa i un so contundent que beu d’influències com Joan Jett, Motörhead o dels Misfits. Al principi era una banda íntegrament de noies però després diferents canvis, en l’actualitat la componen Carla Santacreu (veu principal i guitarra), Judith Jordan (baix i cors) i Edgar Beltri (bateria).
Fa unes setmanes la banda anunciaba que es trobava gravant el seu tercer disc del que avui us presentem la cançó “A Reason”, primer avançament d’aquest nou treball, gravat a La Atlántida Estudios de Barcelona.
El 2 de febrer és la data de la publicació del disc que serà editat pel segell francès Adrenalin Fix per al vinil i per la pròpia banda per a l’edició en CD. Dues setmanes més tard comença la gira que promet ser molt intensa, aquí les primeres dates:
15/02 BURGOS @ La casa de las musas
16/02 PONFERRADA @ Tarari
23/02 ALTURA @ Café Da.Capo
24/02 PEDREGUER @ La Musical
15/03 BALSARENY @ La Parockia
16/03 TERRASSA @ Cavern
22/03 LOGROÑO @ Stereo
23/03 VITORIA-GASTEIZ @ Jimmy Jazz
29/03 ÚBEDA @ Café 31
30/03 ORIHUELA @ La Gramola
10/05 TAFALLA @ Informal
11/05 SABIÑÁNIGO @ Corleone
17/05 BARCELONA @ Rocksound
Durant més de deu anys, The Lizards han actuat amb bandes com The Last Vegas, Cavalera Conspiracy, The Sisters of Mercy, Peter Pan speedrock. The Flaming Sideburns, The Hangmen, The Dickie, The Avengers o Nashville Pussy entre molts d’altres, amb els que van fer aquest any el Route Resurrection per tota la península, del qual han obtingut boníssimes crítiques i gran acceptació del públic.

Novetats discogràfiques
DAN PERALBO I EL COMBOI publica el seu segon disc “Quin goig”
Des de la presentació del disc a l’Apolo fins a diferents de festivals o fent vibrar a les millors Festes Majors de Catalunya, l’any passat els de Torelló van recorrer els principals escenaris de Catalunya reivindicant-se, clara i desacomplexadament, com una banda de rock. Tant si és per saltar entre el públic a mitja cançó o fer pujar a tocar les guitarres a un espontani: autèntics, frescos i sense filtres a cada decisió. El rock és la seva identitat.
Va ser al novembre de 2025 quan Dan Peralbo i El Comboi van baixar dels escenaris per endinsar-se a l’estudi de Montgrí (Cala Vento), on van enregistrar el que divendres passat va sortir a la llum com el seu segon disc: Quin goig

El disc el conformen 11 cançons que proposen un viatge per l’univers de la banda. Entre guitarres i melodies que s’enganxen, la genuinitat característica dels de Torelló travessa l’auricular per arribar a cada part del cos i de l’anima de qui l’escolta.
Quin goig anirà acompanyat d’una gira amb els festivals més destacats del nostre país com el Cruïlla, el Vida, l’Embassa’t… i de les millors festes majors on es podrà veure el més característic del grup: el seu directe. Fresc, genuí i electrificant, veure Dan Peralbo i El Comboi dalt de l’escenari és com banyar-te al mar després d’un hivern llarg, el cos i l’ànima bateguen perquè gaudeixen d’una experiència única dins del panorama musical actual.
-
Festival7 anys agoEl Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques7 anys agoEl Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques7 anys agoLes Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible7 anys agoMercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga
