Connect with us

Novetats discogràfiques

“Mental Diaspora” nou disc dels Vlack

Publicat fa

el

El 15 de maig va sortir a la llum el nou treball discogràfic dels Vlack, “Mental Diaspora”, sis temes de punk rock a pinyó de la banda de l’Arboç, amb significativa herència sonora dels Rippers, anterior formació d’en Marc Teichenné, banda amb la qual van ser un referent a l’escena alternativa. Vlack va pel camí.

Vlack és el projecte musical d’en Marc Teichenné després de la dissolució dels Rippers i la mort del seu germà David. Junt amb el petit dels germans Teichenné, Joan, a la bateria des del single de 7″ “Wake Up/Worm”, aquest conforma el tercer àlbum que colpeja les entranyes i segueix marcant un camí únic. Les composicions són altra vegada trencadores i ens tracen noves rutes. Enregistrat altra vegada a Ultramarinos Costa Brava amb en Santi García durant el passat mes de febrer. Masteritzat a Ultramarinos Mastering per en Víctor García i amb l’enginyer de so Borja Pérez, han aconseguit un so cru, contundent i simplement brutal. La veu d’en Marc recorre les entranyes del que l’escolta, fins a arribar a una catarsi mental, que només es pot arreglar assistint a un dels seus directes, on tota aquesta energia recorre com un llamp totes les extremitats del cos. A la gravació en Marc toca totes les guitarres i el baix, a més de les veus, que segueixen fidels a la seva essència. De cara a la seva reencarnació en directe, Manuel Lucio (baix) i en Rubén Martínez (segona guitarra) s’afegeixen a la formació dels dos germans per així deixar anar a la bèstia en directe.

Després de “There Is No Death” editat el 2015 i “The Way Of The Cross” el 2018, “Mental Diaspora” es el tercer llarga durada dels Vlack, entre mig han tret dos 7″, Martyrs (2016) i Wake Up / Worm (2017).

Llarga vida al punk-rock, llarga vida als Vlack. Ara només ens queda esperar a l’anunci del primer bolo per degustar aquest disc com es mereix, amb una birra a la mà i a dos pams de l’escenari…

Novetats discogràfiques

DAN PERALBO I EL COMBOI publica el seu segon disc “Quin goig”

Published

on

By

Des de la presentació del disc a l’Apolo fins a diferents de festivals o fent vibrar a les millors Festes Majors de Catalunya, l’any passat els de Torelló van recorrer els principals escenaris de Catalunya reivindicant-se, clara i desacomplexadament, com una banda de rock. Tant si és per saltar entre el públic a mitja cançó o fer pujar a tocar les guitarres a un espontani: autèntics, frescos i sense filtres a cada decisió. El rock és la seva identitat.

Va ser al novembre de 2025 quan Dan Peralbo i El Comboi van baixar dels escenaris  per endinsar-se a l’estudi de Montgrí (Cala Vento), on van enregistrar el que divendres passat va sortir a la llum com el seu segon disc: Quin goig

El disc el conformen 11 cançons que proposen un viatge per l’univers de la banda. Entre guitarres i melodies que s’enganxen, la genuinitat característica dels de Torelló travessa l’auricular per arribar a cada part del cos i de l’anima de qui l’escolta. 

Quin goig anirà acompanyat d’una gira amb els festivals més destacats del nostre país com el Cruïlla, el Vida, l’Embassa’t… i de les millors festes majors on es podrà veure el més característic del grup: el seu directe. Fresc, genuí i electrificant, veure Dan Peralbo i El Comboi dalt de l’escenari és com banyar-te al mar després d’un hivern llarg, el cos i l’ànima bateguen perquè gaudeixen d’una experiència única dins del panorama musical actual. 

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.