Novetats discogràfiques
Els madrilenys Sonograma tornen amb “Arde el Imperio, primer avançament del seu segon disc

El quartet compost per Rodrigo Cominero (Rufus T. Firefly, Viva Suecia) Víctor Pescador (Angel Stanich), Ángel Herranz (La crida, Rubén Pozo) i Daniel Campillo (Kuve) publicarà al juny el seu nou àlbum, un al·legat en favor de les emocions reals i les distàncies curtes.
Per il·lustrar aquesta abraçada, Sonograma han comptat amb el videolyric creat per Estudio Furia per a la cançó: un retroscopia en la qual dues persones es fonen en una abraçada alienes al que passa al seu voltant.
Al juny la banda madrilenya publicarà el seu segon àlbum, produït per Juanma Latorre (Vetusta Morla), gravat i masteritzat amb Dany Richter al seu estudi El lado izquierdo i barrejat per Ramiro Nieto (Right Ons). Però el passat desembre, Sonograma van avançar el seu nou treball “Arde el Imperio”, una cançó que convida a deixar-se portar: “Dame una razón y te dejo arrastrarme al vacío / te prometo que no tendré miedo si caes tú conmigo”; i a acceptar el risc de començar de nou, amb tot el que comporta: “si me das a elegir yo prefiero quedarme en tu infierno / porque el cielo está bien pero allí todo el mundo está muerto”.
Per a la portada del single, la banda ha comptat amb Emilio Lorente (Zahara, Leiva, Fuel Fandango), que s’encarregarà també de l’art de la resta de l’àlbum.

Bandes
BLOWFUSE ens presenta el seu treball de comiat “Hard to be Thrilled”

La banda barcelonina ens deixen la seva darrera feina. Un EP de tres cançons inèdites i una versió en piano d’un dels seus darrers hits. Un treball que tanca de manera magistral la seva extensa i reeixida carrera.
Aquest treball només està disponible a les plataformes digitals, i en format casset limitat a 100 còpies a la web de venda oficial de Lostmerch.com
𝐋𝐎𝐖𝐅𝐔𝐒𝐄 s’acomiaden dels escenaris amb TRES últims concerts,
30/05/2025 || MADRID @ The Bassement + 𝐅𝐔𝐄𝐓!
07/06/2025 || LISBON @ RCA Club + 𝐕𝐈𝐑𝐀𝐋𝐀𝐓𝐀
20/06/2025 || BARCELONA @ Apol·lo La (2)
«Han estat anys de música, suor i comunitat, però ha arribat el moment de dir adéu. Ens veiem a Madrid, Lisboa i Barcelona per fer que aquests concerts siguin INOLVIDABLES!»


-
Festival6 anys ago
El Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
El Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
Les Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible7 anys ago
Mercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga