Novetats discogràfiques
BCore reedita en vinil “Sin Identidad / Intelectual Punks” dels HHH

Aquesta reedició en vinil dels HHH inclou coses tan destacables com la seva primeríssima maqueta, “Sin identidad”, el seu buscat single “Intelectual punks” i els temes extra de l’enregistrament d’aquest mateix single que mai van veure la llum. Tot això exclusivament en edició limitada i numerada de 150 còpies en vinil de color, només disponibles a través de la web de BCore.

Banyoles és una petita ciutat al nord de Girona, coneguda mundialment pel bucòlic llac, i que en les últimes dècades ha donat a la llum a algunes formacions cèlebres en el món del rock independent, com Kitsch i Fang. Però, sens dubte, per als seguidors del hardcore, Banyoles és el bressol d’un dels grups més interessants del moviment dels vuitanta i prinicipis dels 90: els HHH (Harina de huesos humanos). 3 amics de tota la vida (Alex, Marc i Koki – dos d’ells germans) van decidir un bon dia muntar un grup de música. Concretament, volien emular els grups que havien conegut a través d’un petit fanzine que ells editaven. I ho van fer de la manera més innocent i humil que un grup de música pot tocar: amb una bateria feta amb llaunes de gasolina i pots de detergent, sense baix, i col·locant només dues cordes a les seves guitarres per fer-ho tot més fàcil. Per a molts, la “quinta” essència del punk-rock.

Novetats discogràfiques
Estribillo al cerebro: LA PALOMA publiquen el seu nou single “Sé lo que quiero”

Hi ha cançons que s’intueixen importants des de la primera vegada que se senten. “Sé lo que quiero” n’és una: de les que saps que t’acompanyarà durant molt de temps: als concerts de La Paloma als que assistiràs i també als teus auriculars. De melodia immediatament reconeixible i tornada que s’adhereix al cervell de manera irremeiable, el tema tracta sobre “habitar un espai físic o temporal -explica la banda- que s’ha anat degradant. Passa el temps i no hi ha millora, però, per alguna raó, has de resistir i quedar-te una mica més, tenint clar que les coses canviaran”. Com sempre, el trio és capaç de trobar la tecla generacional, convertint els seus lliuraments en petits himnes.
El grup estarà presentant la cançó en directe (i tots els seus clàssics) aquest 21 de juny a Matadero Madrid en un concert al costat de Baiuca, Hinds i Error 97
“Sé lo que quiero” és el segon avançament del que serà el segon àlbum de La Paloma. El combo radicat a Madrid es va convertir en una de les sensacions més fascinants de l’escena rock nacional amb l’aparició del seu ja mític primer EP “Una idea, pero es triste” (2021). La posterior publicació el 2023 de ‘Todavía no”, el seu disc de debut en format llarg, va confirmar les expectatives dipositades al grup i li va servir per fer el salt definitiu de promesa a realitat contrastada. L’expectativa, per tant, davant la nova feina de Nico, Lucas i Juan és màxima i els singles previs no fan més que corroborar-ho.
-
Festival6 anys ago
El Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
El Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
Les Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible7 anys ago
Mercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga