Novetats discogràfiques
Inspira estrena “El desig original”, primer avançament del nou disc “Acaba i comença”
Els barcelonins Inspira estrenen avui “El desig original”, primer single d’avançament del seu nou disc “Acaba i comença”, que es publicarà el proper 8 d’abril, i que ja es pot reservar en vinil en preorder aquí. El single ja es pot escoltar a totes les plataformes.
La banda liderada per Jordi Lanuza torna a l’actualitat discogràfica després d’un parèntesi de set anys. Produït per Pau Vallvé, “Acaba i comença” és un disc que mira enrere però que obre el prisma cap a nous horitzons. La nostàlgia i el record es confronten als múltiples camins que s’obren després d’un adéu. Moltes pistes, moltes preguntes.
Inspira és una de les bandes clau de l’escena barcelonina d’aquest mil.leni, i ha publicat cinc discos: “Cova placenta” (2008), “Escapistes” (2010), “Amunt!” (2013), “Greta” i el nou “Acaba i comença”. Entremig, Jordi Lanuza també va publicar el disc acústic en solitari “Com a casa” (2018).

Novetats discogràfiques
REMEI DE CA LA FRESCA estrena ‘Ciao Remei’, avançament de l’EP ‘Mesures extraordinàries’
Remei de Ca la Fresca acaba de tornar d’una fugaç gira britànica, amb concerts a Manchester, Leeds i Londres. Les imatges de l’aventura es poden descobrir en un road-video que han publicat avui i que serveix -atenció, per presentar una nova cançó, “Ciao Remei”, que ja es pot escoltar a totes les plataformes.
“Ciao Remei” és una amenaça d’abandonar-ho tot, una carta de dimissió no acceptada. Però és sobretot el primer single d’avançament del nou EP “Mesures extraordinàries”, que es publicarà el proper 28 d’octubre i que es presentarà en viu el 13 de novembre a la sala Razzmatazz. Es tracta d’un disc urgent, fruit de la necessitat imperiosa de publicar noves cançons i retorçar el repertori en viu després d’un període d’intensa activitat. Benvinguts al miracle ultra-liberal dels d’Arbúcies, aquell poble on l’aigua la converteixen en or.
La publicació d’aquests nous temes i l’inici de la nova gira coincideix en el temps amb l’estrena al festival In-Edit del documental “Però abans d’això hi haurà set”. Realitzat per Màrius Intente i Pau Ballesté, segueix el grup d’Arbúcies al local d’assaig i a la carretera, però posa sobretot èmfasi en la seva implicació en la lluita contra l’explotació dels aqüífers del Montseny per part de les companyies embotelladores. La primera projecció tindrà lloc el diumenge 1 de novembre als cinemes Aribau de Barcelona, amb la presència de la banda.
Propers concerts
7/11 Palma – FiraB
13/11 Barcelona – Razzmatazz
03/12 València – 16 Toneladas
11/12 Reus – Lo Submarino
12/12 Granollers – Roca Umbert
16/01 Manresa – Stroika

-
Festival7 anys agoEl Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques7 anys agoEl Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques8 anys agoLes Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible8 anys agoMercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga
