Art Visual
Salvatge Cor recuperen la Mallorca perduda (i pre-guiri) al videoclip de “Magaluf Summertime”

No és una dita oficial ni una tradició històrica local, no és una cosa del que sentir-se orgullosos ni que faci gràcia, però a Mallorca tothom sap que la temporada d’estiu comença no oficialment quan mor el primer turista fent balconing. És un fet trist i desagradable que, d’una manera més nostàlgica que morbosa, ha inspirat una de les cançons més aplaudides del “CRUÏLLA”, el nou àlbum de Salvatge Cor “Magaluf Summertime”.
Amb aquesta realitat de fons, la banda capitanejada per Llorenç Romera Pericàs exposa aquí la crònica d’una ruptura sentimental sense drames, fluida i en clau d’un synthpop vuitanta i estiuenc. Una balada elegant i plaent cantada a duo amb Guineu que, de passada, reivindica una època ja passada de l’illa: una en què el turisme massiu encara no havia arribat i la Mallorca autèntica seguia fora de perill.
Aquest esperit nostàlgic ha estat captat a la perfecció pel realitzador Edu Carayol per crear el videoclip de la cançó. Rodat en súper 8 i recuperant localitzacions i escenes d’aquesta Mallorca ja perduda, el vídeo de “Magaluf Summertime” sembla traslladar la història de desamor als temps en què a l’illa l’estiu arribava quan el clima així ho determinava. I no un guiri inconscient suïcidant-se involuntàriament. Almenys, d’un fet tan trist i vergonyós Salvatge Cor han tret una cosa positiva.
Foto de Marina Bril Gutiérrez

Art Visual
LION’S LAW treu “Brother”, un himne a la germanor

Després de més d’una dècada compartint escenaris, suor, quilòmetres i cicatrius, Lion’s Law ens presenta “Brother”, un videoclip que trenca amb el que és habitual i posa el focus en el més profund: la família que tries a la música.
Dirigit per Jules Gondry, el vídeo ens porta a aquest backstage invisible per al públic, on la banda es recolza en una mica més fort que els riffs: els llaços forjats a la carretera, els dies durs i les abraçades abans del xou.
I mentrestant… tornen a la carretera. Aquestes són les dates confirmades per al darrer tram de 2025
06/09 – MARSELLA
12/09 – BERLÍN @ Beer Now Open Fest
27/09 – MAGDEBURGO
18/10 – ALSACIA @ Rock Your Brains Fest
30/10 – CHEMNITZ ➢ 31/10 – TBC
01/11 – HAMBURGO
I a l’horitzó…
Novembre 2025 – FINLANDIA
Gener 2026 – SUDEST ASIÀTIC
Febrer / Març 2026 – GIRA EUROPEA
Abril 2026 – REGNE UNIT
-
Festival6 anys ago
El Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
El Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
Les Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible7 anys ago
Mercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga