Connect with us

Festival

L’Ensorrada de Rosselló es consolida amb una aposta pels grups de Ponent

Publicat fa

el

El concert de l’Ensorrada de Rosselló arriba a la seva quarta edició, el dissabte 11 de novembre, amb una clara aposta pels grups de Ponent, així com amb la voluntat de continuar acostant a aquest municipi del Segrià propostes referents del punk i el rock de Catalunya.

La iniciativa és organitzada pel Col·lectiu Ensorrada, el qual ha elaborat per aquesta edició un cartell format per les formacions lleidatanes Moshbowl, Lo Martí de Térmens, Impakto de Nausea, Maywall, Ratpenades, Fox System i De la torre, així com els vigatans FP i els barcelonins Againsters i Ruïnosa y las Strippers de Rahola. En total, més de 8 hores de música i amb entrada gratuïta.

  • Ruïnosa y las Strippers de Rahola (Barcelona) és una de les bandes destacades d’aquesta quarta edició.

La jornada començarà amb un concert a les 12:00 hores, amb l’actuació del cantautor Lo Martí de Térmens, a la plaça de l’Església, on l’organització ha preparat un vermut elaborat amb productes de proximitat.

A la tarda serà el torn de ‘La processó del Campanar’, una nova activitat amb la qual el Col·lectiu Ensorrada vol commemorar la caiguda del campanar de l’església de Rosselló, aviat farà 9 anys. La comitiva sortirà des de la mateixa plaça de l’església i recorrerà els carrers del poble, amb l’actuació del grup local Fox System sobre un escenari mòbil, l’acompanyament dels Dimonis de Rosselló i una reconstrucció del campanar, que també serà enderrocat en acabar.

Impakto de Nausea

La processó acabarà al Casal Municipal, on tindran lloc la resta d’actuacions. Moshbowl seran els encarregats d’obrir la tarda a les 18:30. El grup de Linyola es caracteritza per un skate punk ràpid i melòdic i es troben presentant el seu primer disc ‘Land of Losers’. El segon grup seran els locals De la Torre i el seu rock de bancal, seguits d’FP, grup referent del punk a Catalunya i que oferirà a Rosselló un dels seus pocs concerts d’aquest any.

Ruïnosa y las Strippers de Rahola, seran els caps de cartell d’aquesta edició. El grup barceloní arriba a Ponent per implantar la seva ‘dictadura travesti’. Es tracta d’una de les bandes del moment a Catalunya, on han actuat en molts dels principals festivals del país i, recentment, a les Festes de la Mercè de Barcelona. Acaben de publicar el disc ‘Nuestra infancia travestida’.

La nit continuarà amb el punk’n’roll de Againsters i el punk rural de Ratpenades. Tot seguit, un altre dels plats forts de la nit: Impakto de Nausea, un nou projecte que reuneix els antics membres del mític grup Nausea Pause, pioners del punk a Lleida, que es tornen a trobar als escenaris 25 anys després de la seva dissolució. Finalment, la nit la tancarà el nou grup ponentí Maywall.

El concert de l’Ensorrada és organitzat pel Col·lectiu Ensorrada i amb la col·laboració de l’Ajuntament de Rosselló.

Festival

Warm-ups i concerts en directe: l’In-Edit posa ritme a les seves sales

Published

on

By

A l’In-Edit la música no només es troba a la gran pantalla: es viu abans i després de cada projecció!

Alex Rockzone, Angela Blackburn, Arnau Sabaté, Baya Baye, CAPITANA, Ceshia Ubau, Chelo, Dany BPM, DJ Fino, El Nieto Manuel, Eneida Fever!, Josué Monroy, Kapi-O, Katmandü, Lowprofile, Luis Enrique Mejía Godoy, Los Sirgadors, Peret HFMN, Roger Estrada, Selectress The Morning Sounds, Sparkle, Sören Manzoni, Wará, Wekaforé, … 

Aquesta edició comptaran amb un programa ple de sessions de warm-upabans de les projeccions per acompanyar els documentals, una experiència musical única per gaudir a la mateixa sala de cinema i descobrir el talent local.

I la festa continua després dels crèdits!

Comptaran amb actuacions en directe posterior a les projeccions d’artistes com Baya Baye, El Nieto Manuel, Los Sirgadors i els músics residents de 23 Robadors.

ENTRADES

Programa complet
Divendres 30 d’octubre
23 Robadors
Concert dels músics residents de 23 Robadors
The Fuck You Heroes
Warm-up amb Sören Manzoni
(Manzoni’s Garage)
Triana: El faro que no cesa
Warm-up amb DJ Arnau Sabaté
(Part Time Digger)
Bowie: The Final Act
Warm-up amb Sparkle

Dissabte 31 d’octubre
Wizkid: Long Live Lagos
Warm-up amb Wekaforé
The Last Critic
Warm-up amb Roger Estrada
(Ruta 66, Dublab)
Cerrone: Supernature
Warm-up amb Katmandü

Diumenge 1 de novembre
The Radio Club:
When Hip-Hop Moved West
Warm-up amb Kapi-O

Dilluns 2 de novembre
El nieto Manuel
Concert de El Nieto Manuel
The Blind Couple From Mali
Warm-up amb Angela Blackburn
(Cultura en vivo)

Dimarts 3 de novembre
Califato 3/4: Bale el êffuerço que emo exo
Warm-up amb Wará (Alhaja Records)
Kiro
Concert de AL-V

Dimecres 4 de novembre
Faves Tendres
Concert de Baya Baye
Sessió de vídeos musicals
Warm-up amb Apolo DJs
(Lowprofile b2b CAPITANA)
Muguruza FM 40 Tour
Warm-up amb Selectress The Morning Sounds (Les Testarudes)

Dijous 5 de novembre
Nicaragua necessita una cançó
Concert de Luis Enrique Mejía Godoyamb Josué Monroy i Ceshia Ubau
Los Watts: rock als ossos
Warm-up amb Eneida Fever!
(Fever! Productions)
40 Years of Fuckin’ Up:
A Film By NOFX
Warm-up amb Peret HFMN & Alex Rockzone DJs

Divendres 6 de novembre
Agridulce
Warm-up amb DJ Fino
Flying Free: Historia de un himno
Warm-up amb Dany BPM

Dissabte 7 de novembre
Renàixer
Concert de Los Sirgadors
Trambólika
Warm-up amb Chelo

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.