Novetats discogràfiques
DORA treu el nou single de pop “Marceline”

Després d’un any i mig de silenci, el desembre passat DORA va tancar el 2023 tornant a escena amb “Nada Que Perder”, una cançó amb què ens va recordar qui és la diva pop de la Generació Z. Ara, DORA obre el nou any seguint aquesta estela i confirmant-se com una de les artistes a seguir aquest 2024. Amb “Marceline” DORA torna a demostrar que és un dels talents més versàtils del nou pop.
“Marceline” és un homenatge al personatge de dibuixos animats de la sèrie “Hora de Aventuras”. La DORA se sentia molt identificada amb Marceline i la volia tenir sempre a prop. Va ser un referent molt important per a l’artista marcant un abans i un després a la seva infància, des de la roba que vestia fins a la música que escoltava. A “Marceline”, DORA recorda aquests anys amb una història d’amor que parla de la reconciliació, de créixer i de la recerca sent una nena en un món desconegut.
El single ve acompanyat d’un videoclip que plasma a la perfecció l’univers de la cançó. DORA passeja per un paisatge bucòlic entre cascades, prats i boscos mentre el vídeo alterna diferents formats i colors que aconsegueixen un efecte oníric per traslladar-nos a la memòria de l’artista quan era una nena.
“Marceline” és el hit que obre aquest 2024 per anar introduint-nos en el que serà un any carregat de música i que consolidarà DORA com un dels talents fonamentals per entendre les noves fórmules del pop nacional.

Novetats discogràfiques
Estribillo al cerebro: LA PALOMA publiquen el seu nou single “Sé lo que quiero”

Hi ha cançons que s’intueixen importants des de la primera vegada que se senten. “Sé lo que quiero” n’és una: de les que saps que t’acompanyarà durant molt de temps: als concerts de La Paloma als que assistiràs i també als teus auriculars. De melodia immediatament reconeixible i tornada que s’adhereix al cervell de manera irremeiable, el tema tracta sobre “habitar un espai físic o temporal -explica la banda- que s’ha anat degradant. Passa el temps i no hi ha millora, però, per alguna raó, has de resistir i quedar-te una mica més, tenint clar que les coses canviaran”. Com sempre, el trio és capaç de trobar la tecla generacional, convertint els seus lliuraments en petits himnes.
El grup estarà presentant la cançó en directe (i tots els seus clàssics) aquest 21 de juny a Matadero Madrid en un concert al costat de Baiuca, Hinds i Error 97
“Sé lo que quiero” és el segon avançament del que serà el segon àlbum de La Paloma. El combo radicat a Madrid es va convertir en una de les sensacions més fascinants de l’escena rock nacional amb l’aparició del seu ja mític primer EP “Una idea, pero es triste” (2021). La posterior publicació el 2023 de ‘Todavía no”, el seu disc de debut en format llarg, va confirmar les expectatives dipositades al grup i li va servir per fer el salt definitiu de promesa a realitat contrastada. L’expectativa, per tant, davant la nova feina de Nico, Lucas i Juan és màxima i els singles previs no fan més que corroborar-ho.
-
Festival6 anys ago
El Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
El Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
Les Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible7 anys ago
Mercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga