Connect with us

Bolos

Willis Drummond giren per Euskadi

Publicat fa

el

Fa un any es va estrenar “Zugzwang” el seu sisè treball d’estudi, amb moltes ganes de presentar-lo en els escenaris.

Després de dos concerts a Euskal Herria i una gira al voltant de el món, es vam veure obligats a parar a la primavera de 2020. Durant el descans, Willis Drummond ha canviat de format i Vincent Bestaven “Botibol” ha pujat al seu vaixell, amb la seva veu, guitarra i teclats.

Han treballat les cançons de Willis Drummond amb una perspectiva diferent i ara, per fi, és el moment de tocar davant dls seus seguidors.

tour – garai bereziendako kontzertu berezia
07/12 ERRENTERIA @ Niessen (entradas esgotades)
12/12 OÑATI @ Gazteleku (entradas esgotades)
19/12 AZPEITIA @ Soreasu Antzokia
16/1 GASTEIZ @ Jimmy Jazz
22/1 ANDOAIN @ Bastero Kulturgunea 
30/1 BIARRITZ @ L’Atabal

Bolos

LA ÉLITE posa banda sonora al caos amb la seva gira més ambiciosa fins avui

Published

on

By

LA ÉLITE, el duet de synth punk de Tàrrega que ha revolucionat l’escena alternativa estatal, anuncia la seva ambiciosa gira TOUR 2025 amb motiu del desè aniversari. Després d’un any imparable sobre els escenaris, la banda suma noves dates al seu calendari, amb parades a capitals europees com Berlín i Londres, i el seu esperat salt a Ciutat de Mèxic.

Durant aquesta gira, el duo repassarà el bo i millor del seu repertori d’himnes. Són ja 10 anys des que Nil i Diosito s’ajuntaran per primera vegada en un garatge per fer música. Des de llavors, s’ha consolidat la seva identitat sonora amb sintetitzadors, bases accelerades i diferents col·laboracions.

Amb la seva estètica i lletres que representen més d’una generació, LA ÉLITE ha convertit cadascun dels concerts en una festa catàrtica. Ara, el grup continuarà durant tot l’any per més de 20 ciutats, incloent-hi grans festivals i les millors sales del país com La Riviera (Madrid), Santana 27 (Bilbao) o Razzmatazz (Barcelona).

LA ÉLITE es prepara ara per al seu salt internacional més ambiciós: el proper 12 de desembre creuaran per primera vegada l’Atlàntic per presentar-se a Ciutat de Mèxic, dins del cicle Fòrum IndieRocks!, una de les places més importants de Llatinoamèrica per a la música alternativa.

Entre les noves dates també destaquen la visita a Cassiopeia (Berlín) el 26 d’octubre i el concert al Hootananny (Londres) el 10 d’octubre, consolidant així la seva expansió internacional.

Amb aquesta gira, La Élite no només celebra deu anys de trajectòria, sinó que reafirma el seu estatus com un dels directes més incendiaris i singulars del panorama nacional. Prepara’t per poguejar, suar i cridar cadascuna de les seves cançons. La festa no ha fet més que començar.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.