Novetats discogràfiques
Los Tiki Phantoms publiquen el segon avançament del seu nou disc
El gran volcà ha entrat en erupció i això només pot significar una cosa. El Gran Déu Tiki ha invocat a Los Tiki Phantoms una vegada més, esteu preparats?
Després del seu disc de versions “Disco Guateque” (2019) editat per Discmedi a Europa i Hi-Tide als Estats Units, i després de presentar-lo als dos continents incloent l’arxiconegut Tiki Oasis a San Diego, el quartet calavèric més surfer i divertit torna a la carrega amb la seva nova referència “Y el enigma del tiempo”, amb què és fins ara, el seu disc més equilibrat i melòdic. La seva ja coneguda tikifórmula segueix sense fallar, base rítmica potent acompanyada de guitarres amb reverb de gom a gom i melodies enganxoses, però en aquesta ocasió també trobem un altre tipus de registres i atmosferes que amplien el seu espectre musical.
Després del seu primer single, “El Vampiro robot” on per primera vegada incloïen veus cantades pel mateix robot, arriba la seva nova cançó “Mar de Fuego” en què ens arriba un so dels Tiki Phantoms més clàssics i un nou hit que segur perdurarà al repertori dels seus concerts.
Novetats discogràfiques
REMEI DE CA LA FRESCA estrena ‘Ciao Remei’, avançament de l’EP ‘Mesures extraordinàries’
Remei de Ca la Fresca acaba de tornar d’una fugaç gira britànica, amb concerts a Manchester, Leeds i Londres. Les imatges de l’aventura es poden descobrir en un road-video que han publicat avui i que serveix -atenció, per presentar una nova cançó, “Ciao Remei”, que ja es pot escoltar a totes les plataformes.
“Ciao Remei” és una amenaça d’abandonar-ho tot, una carta de dimissió no acceptada. Però és sobretot el primer single d’avançament del nou EP “Mesures extraordinàries”, que es publicarà el proper 28 d’octubre i que es presentarà en viu el 13 de novembre a la sala Razzmatazz. Es tracta d’un disc urgent, fruit de la necessitat imperiosa de publicar noves cançons i retorçar el repertori en viu després d’un període d’intensa activitat. Benvinguts al miracle ultra-liberal dels d’Arbúcies, aquell poble on l’aigua la converteixen en or.
La publicació d’aquests nous temes i l’inici de la nova gira coincideix en el temps amb l’estrena al festival In-Edit del documental “Però abans d’això hi haurà set”. Realitzat per Màrius Intente i Pau Ballesté, segueix el grup d’Arbúcies al local d’assaig i a la carretera, però posa sobretot èmfasi en la seva implicació en la lluita contra l’explotació dels aqüífers del Montseny per part de les companyies embotelladores. La primera projecció tindrà lloc el diumenge 1 de novembre als cinemes Aribau de Barcelona, amb la presència de la banda.
Propers concerts
7/11 Palma – FiraB
13/11 Barcelona – Razzmatazz
03/12 València – 16 Toneladas
11/12 Reus – Lo Submarino
12/12 Granollers – Roca Umbert
16/01 Manresa – Stroika

-
Festival7 anys agoEl Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques7 anys agoEl Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques8 anys agoLes Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible8 anys agoMercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga
