Novetats discogràfiques
WolfWolf, dos llops i una orquestra suïssa la lien parda en un garatge

El duet suís de trash & blues WolfWolf i la formació The Tuzemak Orchestra s’han unit per omplir junts els escenaris, amb més cordes, més vents! WolfWolf són Mister Wolf (bateria) i Mister Wolf (guitarra), que aquesta vegada s’han embarcat en un viatge pels Balcans a l’estil del punk tocat amb un amplificador de garatge i una batedora amb tall mortal.
The Tuzemak Orchestra, per la seva banda, sonen exactament com les begudes de rom txec: Herr Aregger, dels Blind Butcher, Herr Barmettler, Al-Berto & the Fried Bikinis, i Herr Blätter i Herr Petermann, de Fischermanns Orchestra, prenen el licor acompanyat de sang de vampir, una llimona trepitjada i un acord secret.
Junts han perpetrat un nou artefacte explosiu musical en forma de miniàlbum. WolfWolf van treure uns quants músics de l’avorriment de la pandèmia per tornar a gravar unes quantes cançons. Amb trompeta, trombó, banjo i baix, les crues cançons dels dos llops van ser embellides i reorganitzades. El resultat: Garatge Punk Del Mort Vampire Trash Jazz, una feina que, com el seu propi nom indica, barreja punk, trash, jazz, garatge i aquesta actitud darky festiva a què tan acostumats ens tenen els suïssos. “Monster” és el seu primer avançament: un correcamins de vents i cordes que et despentina amb només escoltar-lo.


Novetats discogràfiques
CRIM presenta el nou disc “Futur Medieval”

El nou LP dels tarragonins CRIM sortirà a finals d’any i serà presentat juntament amb Brigade Loco i Kaleko Urdangak a Barcelona el 13 de desembre.
CRIM presentaran el seu nou disc, “Futur Medieval”, el proper 13 de desembre a Barcelona, acompanyats de BRIGADE LOCO i Kaleko Urdangak.
“BARCELONA, el tretzè dia del dotzè mes de l’any en curs. 13/12
Escolteu, gent de cor valent, com s’acosta el FUTUR MEDIEVAL al Paral·lel 62! Amb dos ferotges estendards, Kaleko Urdangak i BRIGADE LOCO, arribats a lloms de les cavalleries basques, serà l’especial primer concert de presentació del nou disc amb aquest títol, que sortirà poques llunes abans, del qual faran poques llunes abans.
Només podran travessar el portal els portadors d’entrada, disponible a www.hfmncrew.cat. Si no vols quedar-te fora de les muralles, sigues el primer a respondre a la trucada i empunya la teva entrada (i una espasa de plàstic tampoc estaria malament!)”

-
Festival6 anys ago
El Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
El Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
Les Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible7 anys ago
Mercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga