Novetats discogràfiques
Ladilla Rusa presenta “La Padrina”, nou senzill en català amb Albert Pla, Alessio Arena i Giancarlo Arena

La cançó és una tarantilla napolitana-catalana i representa l’avançament del seu nou àlbum, “Costumismo Mágico”, que veurà la llum el 29 d’abril.
El duo català Ladilla Rusa, format per Tania Lozano i Víctor F. Clares, presenten “La Padrina” la seva primera cançó en català, i ho fan amb les col·laboracions de luxe d’Albert Pla i els germans Alessio Arena i Giancarlo Arena, tots dos cantautors d’origen napolità.
“La Padrina” és una tarantilla tradicional que explica la història de Josefina, una senyora de Miralcamp, interpretada per Albert Pla, amb una doble vida: és la propietària d’una fleca de poble, alhora que és una narcotraficant amb molt de caràcter. Utilitza el forn com a centre d’operacions per distribuir per tota la comarca tota mena de drogues, que amaga intel·ligentment a les ensaïmades, els xuxos i els panellets.
Ladilla Rusa, com és habitual, tornen a barrejar el pop amb altres gèneres musicals i ho fan amb l’humor sempre per bandera. En aquesta ocasió firmen una de les lletres més esbojarrades, tota una òpera rock amb girs tant de guió com musicals, i amb un final cantat a dues veus, la dels germans Arena, en napolità.
La producció musical de “La Padrina” va a càrrec del productor de confiança de la banda, Ignacio Miranda, i participen a la lletra i la música també els germans Arena, dos dels cantautors més especials de Catalunya, i amics propers dels Ladilla Rusa. La col·laboració amb ells i amb Albert Pla, un dels artistes favorits de Tania i Víctor i tot un referent per a ells, és la cirereta d’aquesta cançó que compta a més amb la il·lustració de la portada a càrrec de Marina Capdevila. Aquest tema s’inclou al seu nou àlbum, “Costumismo Mágico”, LP que veurà la llum el 29 d’abril.

Breus
HERMANN GÄNS publica nova cançó

Hermann Gäns publica «Le héron». Nova cançó que ve acompanyada d’un vídeo realitzat pel mateix artista, amb què anticipa el seu primer àlbum, el qual veurà la llum el 13 de juny sota el títol de «Le moulin».
«Le herón» forma part d’una delicada obra minimalista, amb incursions en la música de síntesi, en què Gäns desplega un exercici excepcional d’exploració i d’instrumentalització de la memòria, amb el que aconsegueix activar informes des de l’irracional, la bellesa dels quals detona la nostra sensibilitat.
-
Festival6 anys ago
El Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
El Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
Les Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible7 anys ago
Mercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga