Novetats discogràfiques
La mítica banda PILSENERS publica el seu nou EP “Del cel fins a l’infern”
La mítica banda de referència de l’street punk i oi! de Barcelona PILSENERS torna a la càrrega amb un EP de quatre temes: “Del cel fins a l’infern”.
El disc, editat en format digital i en vinil 7″, inclou tres nous temes i una nova gravació de la seva cançó més emblemàtica “Acer roent”, i és una explosió musical de confrontació directa amb aquests temps i aquest món tan absurd, contradictori i buit que estem vivint i que ens volen imposar. Com sempre, la banda barcelonina ofereix compromís social i, també, un homenatge a una manera de viure i sentir els colors i la passió esportiva.
La cançó que dona títol al disc homenatja un Barcelonisme autèntic i rebel i és que es compleixen 35 anys del grup d’animació Dracs’91, per aquest motiu la banda ha compost aquest tema, a mode d’himne del barcelonisme popular, com aquest grup que anima, segueix i defensa els nostres colors setmana rere setmana, al Palau Blaugrana i arreu on juga el Barça.
Novetats discogràfiques
SAGUXAR publica “Argiaren tolesdurak”, primer avançament del seu nou àlbum de dream pop
Saguxar, projecte d’Ane Segurola, publica avui “Argiaren tolesdurak”, primer single d’Airea aldatu egin da (L’aire ha canviat), el seu segon àlbum, editat per Humo Internacional i previst per a l’octubre del 2026.
El nou tema obre una etapa sonora més definida i produïda per a Saguxar, però manté alguns dels elements que han marcat la seva música des del principi: la guitarra elèctrica i les textures ambient. A “Argiaren tolesdurak”, aquestes coordenades es creuen amb un pop eteri de majors contrastos i melodies que evoquen universos de fantasia medieval.
Ane es va donar a conèixer a finals del 2024 amb “Sei mila urte” (Sis mil anys), un treball autoeditat en què transitava entre l’ambient, el dream pop i l’electrònica experimental. El seu univers ha estat relacionat amb referències tan diverses com el dream pop de Cocteau Twins i Slowdive, l’electrònica de Burial i Arca, el bedroom pop d’Oklou i ML Buch o determinats imaginaris cinematogràfics, des de David Lynch fins a les atmosferes fantàstiques associades a Enya.
El 16 d’octubre la podrem escoltar en directe a Sarean, Bilbo, dins la celebració del 25+2 aniversari de Gure Hitzak, on compartirà cartell amb Jai/Egun.
-
Festival7 anys agoEl Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques7 anys agoEl Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques8 anys agoLes Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible8 anys agoMercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga
