Connect with us

Novetats discogràfiques

CÓMO VIVIR EN EL CAMPO ens presenten “Nazarena”, primer avançament del seu nou LP

Publicat fa

el

CÓMO VIVIR EN EL CAMPO presenten NAZARENA, un avançament del seu proper disc que mostra el grup seguint una direcció molt més elèctrica i contundent que la que van seguir en el seu anterior treball ‘Yiyi’ (2023, El Genio Equivocado), sobre la base que formen Miguel López Breñas, baixista, que també s’ha fet càrrec de la banda, que ja vam poder veure al Primavera Sound i Sonorama de l’any passat.

Entre guitarres i pianos que podrien recordar bandes com Traffic, els Faces o Smash, el fraseig lliure de la veu castissa de Pedro Arranz ens parla, en clau femenina, d’amor, alliberament, autoafirmació i aquest beatus ille tan sovint present a les lletres del grup que, aquesta vegada guiats pels cants de les balenes, ens portarà d’excursió a alta mar.

Compta amb la col·laboració de Franco Callaci al piano. Músic pianista i arranjador argentí establert a Madrid, ha treballat amb diferents artistes, bandes, escoles de formació musical i en estudis d’enregistrament. Ha compartit escenari i gravat amb artistes com Cristian Amado, Carlos Vandera, Sarcòfag (Ratones Paranoicos) Abel Calzetta, Miguel Cantilo, Pablo Jubany. A Madrid, amb Cosmosoul, Manu Clavijo, Bruno Bonacorso, Aitor Flamingos, Marcos French, Eduardo Navarrete o Big Daddy Wilson.

Novetats discogràfiques

GAVINA.MP3 ens presenta “Ciutat”, el tercer single del seu nou àlbum

Published

on

By

S’estrena CIUTAT, el nou single de gavina.mp3, una cançó que parla del desencant amorós i vital des del cor d’una Barcelona que es fa gran, crua i hostil, i forma part del seu segon àlbum que veurà la llum a finals d’octubre de 2025.

La cançó, escrita i compostaper Max Codinach (gavina.mp3), retrata una relació que mai acaba d’arrencar, amb una ciutat que esdevé mirall i escenari d’un malestar més profund. Compta amb una producció de Pau Esteve (La Ludwig Band, Locus Studio), el tema torna a la sonoritat més pop de l’artista, sense perdre la seva càrrega emocional ni caure en simplicitats ni trivialitats.

La producció accentua la tensió emocional que travessa tota la peça. L’estructura de la cançóes va desplegant amb capes subtils que creixen en intensitat, mentre la veu de gavina.mp3 manté una expressivitat continguda que colpeja amb frases com: Clar que hi ha molts dies que en el fons, no t’assembles gens al meu record.”

L’apartat visual de CIUTAT també juga un paper clau en aquest llançament. El videoclip, codirigit per Roger Monleón i el propi Max Codinach, construeix una narrativa estètica i urbana que amplia la mirada de la cançó i reforça el paisatge emocional del projecte gavina.mp3.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.