Connect with us

Festival

La Sala Stroika acull el HFMN Crew Fest

Publicat fa

el

Un minifestival creat perquè Manresa és la ciutat on HFMN es va crear, el lloc on el Txus, l’Eric, el Forns, l’Ariza, el Clua, el Pere i el Peret van començar junts a muntar bolos i anar de festa. Aquest bolo serà per també per celebrar la seva amistat, res més que això!!

20 de Març de 2020
Sala Stroika, MANRESA
Anticipada 17€ (+ despeses) / Taquilla 20€
Entrades
Físiques a Blackfish Tattoo
Portes 20:30

Cartell
The Baboon Show – Official només faran 3 bolos a Catalunya al 2020 i aquesta és l’única data en sala a Catalunya
CRIM tornen a la ciutat on tenen possiblement la seva Crew de seguidors més destacada.
La Inquisición tornen a Manresa després del seu espectacular concert a la ScooterRun.
Deadyard debuten a la ciutat.

Més info,
HFMN CREW FEST

Festival

THE FALKEN’S MAZE, segona banda confirmada per al 30è aniversari del Magic in the Air Club

Published

on

By

The Magic in The Air Club continua desvetllant el cartell del seu esperat 30è aniversari i anuncia la segona de les tres bandes que actuaran el proper dissabte 17 d’octubre a la sala Upload de Barcelona: The Falken’s Maze.

Arribats des d’Avinyó (França), The Falken’s Maze són una de les propostes més estimulants sorgides recentment dins de l’escena europea d’inspiració sixties. Tot i que la banda va néixer oficialment el 2023, els seus integrants acumulen dècades d’experiència en alguns dels grups més respectats del circuit garatge, beat, freakbeat i psicodèlic.

La seva formació reuneix Cyril Cucumber (The Strawberry Smell, Stereoscope Jerk Explosion), Daniel Sani (The Mockers, Stereoscope Jerk Explosion), Cyrille Mazzella (The Strawberry Smell), Jamy Jean (Child of Panoptes) i Alain Chapot, també conegut com- Gentlemen’s Agreements i Penelope).

Per als seguidors del Magic in The Air hi ha a més un motiu especial de celebració: membres de The Strawberry Smell tornen així, d’alguna manera, a una història que ja van compartir amb el club, ja que la banda va actuar en una d’aquelles nits recordades que van ajudar a definir la identitat del Magic durant els seus anys d’activitat.

La proposta de The Falken’s Maze combina psych-pop, rhythm’n’blues, freakbeat i garatge amb una energia contagiosa i una marcada vocació de pista de ball. Hammond omnipresent, harmonies vocals, baixos amb groove, guitarres fuzz i melodies que beuen de finals dels anys 60 i principis dels 70 per construir un so que mira al passat sense perdre de vista el present.

La banda ha publicat un EP de quatre cançons per al prestigiós segell alemany Soundflat Records, confirmant les excel·lents sensacions que desperten des de la seva aparició.

Amb la incorporació de The Falken’s Maze, el cartell del 30è aniversari de The Magic in The Air Club, ja només ens queda una banda més per anunciar.

La celebració tindrà lloc el dissabte 17 d’octubre a la Sala Upload i comptarà a més amb DJs estretament vinculats a la història del club ia l’escena mod internacional, com Eddie Piller (Acid Jazz Records), Roch Da Mod Vidal, Miguel Velacoracho, Carles Armengol, Belle de Jour i els DJ originals de Magic!

La celebració arrencarà un dia abans, divendres 16 d’octubre, amb una Warm-Up Party d’entrada gratuïta a Casa Sidral, un espai molt lligat a l’escena barcelonina. La música anirà a càrrec de Tormento, un dels habituals de les nits del Magic des dels primers anys; DJ Leperico, referent de l’escena de Vilanova i la Geltrú, veterà de les pistes del club i membre de la banda The Lion’s Constellation; i Adrià Gual, músic de bandes com The Excitements, The Fabulous Ottomans o Los Soberanos, que posarà la banda sonora a una nit pensada per començar a escalfar motors abans de la gran celebració de dissabte.

MAGIC IN THE AIR CLUB 30 ANIVERSARI
DIVENDRES, 16 D’OCTUBRE 2026
Casa Sidral – C/ Sant Eusebi, 36, Barcelona
8pm – 1:30am – entrada lliure

DISSABTE, 17 D’OCTUBRE 2026
THE FALKEN’S MAZE + LOS RETROVISORES +  1 banda més per anunciar
Dj’s nacionals & internacionals
Sala Upload – Av. de Francesc Ferrer i Guàrdia, 13, Barcelona
8pm – 6am
ENTRADES

Un club que va crear escena
The Magic in The Air Club va arrencar una nit de tardor del 1996 a la sala Magic del Born i, durant anys, va acostar a la ciutat el més granat de bandes i DJs d’inspiració 60s, plantant cara a l’hegemonia electrònica que s’havia apoderat de la nit barcelonina. Ho va fer sempre amb mentalitat oberta, donant cabuda a propostes de tota mena, des de les més puristes a les més aperturistes. Un mix singular i irrepetible de Psicodèlia, Pop, R&B, Soul, Funk, Beat i sons del voltant. Va acollir directes de bandes internacionals com Knave, The Perverts, The Strawberry Smell, Bronc Bullfrog o The Woggles; i grups nacionals com Magic Bus (banda liderada pel baixista Daniel Fernández, ara amb Maika Makovski i Esperanto), Els Buhos, Art School, Elephant Band (primera banda de Xoel López), Les Philippes o Sidonie.

Així mateix, van visitar la seva cabina Djs de renom com Frank Popp, Rob Bailey, Andy Lewis, Tony The Tiger, Patou i Jean-Philippe de Rinôçérôse, Richard Searle de Corduroy, Álex Díez i Elena Iglesias de Los Flechazos o Simon Bartholomew; entre centenars més.

Al seu voltant, va aconseguir concitar una escena àmplia i diversa de punters que no es perdien cap cita, provinents de diversos àmbits de l’underground barceloní, tot i aconseguir atraure sovint visitants de fora.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.