Novetats discogràfiques
LA ÉLITE mostra les seves irreverents “Escaleras Al Cielo”
LA ÉLITE és un fenomen imparable. Els seus concerts a sales es compten per sold outs i la seva presència revoluciona festivals perquè amb ells sobre l’escenari qualsevol cosa pot passar. La seva actitud incendiària és part d’un ADN musical únic que es reflecteix a “Escaleras Al Cielo”, un segon àlbum d’estudi on continuen apostant per ritmes electrònics en una oda a la joventut i la vitalitat.
A “Escaleras Al Cielo” la dupla formada per Nil i Diosito llencen la porta avall amb l’estil inconfusible de la banda: un synthpunk que es reforça gràcies a una producció més cuidada però igual de crua. Els seus recursos creatius creixen i LA ÉLITE aconsegueix un espectre més ampli en el seu so amb coquetejos amb estructures pop i fins i tot algun toc urbà que donen varietat i empenta a les 12 cançons que conformen el disc.
Les lletres de LA ÉLITE són ganxos potents directes i al mentó. Fidels a la seva faceta provocadora i desafiant, estan carregades amb bones dosis d’humor per situar-nos a la realitat de la joventut tocant temes que van des de la precarietat econòmico-social, a qüestions més oníriques o irreverents com la festa per la festa i batalletes amb els amics.
I precisament recorren a bones amistats com MDA, Diego Ibáñez (frontman de Carolina Durante), Nerve Agent o el seu amic de l’institut Pokito Paranoiko perquè hi col·laborin i formin part d’una feina tan especial.

“El que ens mou a fer discos és aquesta necessitat de parlar de les nostres mogudes i encara que no siguem músics, la música és el nostre llenguatge. Significa alguna cosa especial ja que per primera vegada ho farem a través del nostre propi segell i és una cosa que ens motiva moltíssim” comenta el duo català sobre un treball amb què treuen múscul dins del panorama independent.
“Escaleras Al Cielo” veu la llum a través de Discos GELE (Grabaciones Electrónicas La Élite) amb què autogestionen aquest projecte alhora que donaran suport a altres artistes. LA ÉLITE manté la seva essència ‘¡Do It Yourself’ com a motor principal per crear amb enginy i una mica de mala bava, cançons en què se sentin reflectits. I que tant el públic com ells mateixos puguem desfassar.
“L’única missió que tenim és gaudir sempre de tot allò que ens mola i fem. Venim de tenir feines de merda i tirar endavant, no ens podem permetre no gaudir fent allò que més ens agrada!” raona LA ÉLITE en mostrar-nos les escales per arribar al cel a base de pogos.
Novetats discogràfiques
CRIM presenta el nou disc “Futur Medieval”
El nou LP dels tarragonins CRIM sortirà a finals d’any i serà presentat juntament amb Brigade Loco i Kaleko Urdangak a Barcelona el 13 de desembre.
CRIM presentaran el seu nou disc, “Futur Medieval”, el proper 13 de desembre a Barcelona, acompanyats de BRIGADE LOCO i Kaleko Urdangak.
“BARCELONA, el tretzè dia del dotzè mes de l’any en curs. 13/12
Escolteu, gent de cor valent, com s’acosta el FUTUR MEDIEVAL al Paral·lel 62! Amb dos ferotges estendards, Kaleko Urdangak i BRIGADE LOCO, arribats a lloms de les cavalleries basques, serà l’especial primer concert de presentació del nou disc amb aquest títol, que sortirà poques llunes abans, del qual faran poques llunes abans.
Només podran travessar el portal els portadors d’entrada, disponible a www.hfmncrew.cat. Si no vols quedar-te fora de les muralles, sigues el primer a respondre a la trucada i empunya la teva entrada (i una espasa de plàstic tampoc estaria malament!)”

-
Festival6 anys agoEl Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques7 anys agoEl Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques7 anys agoLes Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible7 anys agoMercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga
