Connect with us

Bolos

La mítica banda de hardcore punk RICH KIDS ON LSD “RKL” de gira el 2025

Publicat fa

el

RICH KIDS ON LSD és probablement una de les bandes més reconegudes del hardcore Punk. Passaran per la sala Jimmy Jazz de GASTEIZ, per la Sala Nazca de MADRID i per la sala Estraperlo Club de BADALONA entre altres dates de la seva gira Europea que donaran el proper abril de 2025.

R.K.L. van crear un so únic, ràpid i frenètic, amb actitud irreverent i sent una peça clau a l’escena punk/skate dels 80. Per descomptat, el seu Beanie Boy es va convertir en una imatge icònica que els ha acompanyat al llarg de tota la seva carrera.

La banda de punk rock hardcore, estimada pels fans en diverses fases de la seva història, va tocar junta per darrera vegada en escenaris europeus el 1996, i van ser molt superiors tècnicament a la majoria de les bandes contemporànies d’Epitaph i FAT fins a l’últim acord.

L’actuació, l’enfocament i la tècnica de RKL van ser molt més brillants, distintius, únics i agressius, però sovint es va veure eclipsat per diverses tragèdies, excessos, morts però una gran dosi d’actitud en escenaris de tot el món.

𝐑𝐢𝐜𝐡 𝐊𝐢𝐝𝐬 𝐎𝐧 𝐋𝐒𝐃 – EURO TOUR 2025!
20/03/2025 || DE – Hanover @ Faust
21/03/2025 || BE – Aaist @ Oilsjt Omploft XIII
23/03/2025 || DE – Wiesbaden @ Schlachthof
24/03/2025 || DE – Munich @ Backstage ➢ 26/03/2025 || DE – Leipzig @ Neumanns
27/03/2025 || DE – Berlin @ SO36
28/03/2025 || DE – Hamburg @ Knust
29/03/2025 || NL – Amsterdam @ Melkweg
30/03/2025 || DE – Cologne @ Helios 37
01/04/2025 || FR – Paris @ Glazart
03/04/2025 || ES – Vitoria/Gasteiz @ Jimmy Jazz
04/04/2025 || ES – Madrid @ Sala Nazca
05/04/2025 || ES – Barcelona @ Estraperlo

+ INFO & Tickets

Bolos

5è aniversari Col·lectiu de Sant Celoni Arpegi amb Periferia, Roko Banana i Pinpilinpussies

Published

on

By

El Col·lectiu Arpegi celebrarà el seu 5è aniversari el pròxim 26 de setembre amb una jornada de concerts gratuïta a Sant Celoni, consolidant una iniciativa que durant aquests anys ha impulsat la música en directe i ha donat suport a l’escena musical independent.

Per a aquesta edició, el cartell recupera alguns dels grups que han format part de la història del col·lectiu i que ja havien actuat en anteriors edicions del Mercat Musical, com PeriferiaRokoBanana i Pinpilinpussies.

La jornada també acollirà la presentació de Jazztonycs, el nou projecte musical del raper Valtonyc, en una de les seves primeres actuacions en directe.

Més enllà dels concerts, l’esdeveniment oferirà parades de vinils, marxandatge, foodtruck…

L’accés a totes les activitats serà gratuït, amb la voluntat de mantenir l’esperit obert i participatiu que ha caracteritzat el Col·lectiu Arpegi des dels seus inicis.

26 de setembre, plaça de la Biblioteca de Sant Celoni a partir de les 18h.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.