Bolos
REMEI DE CA LA FRESCA tancarà gira el 18 de desembre a la sala Apolo
L’any 2024 estava a punt d’acabar quan Remei de Ca la Fresca van publicar, al darrer minut, el seu esperat segon àlbum, “L’ham de la pregunta”. Des de llavors, tot s’ha precipitat i han viscut un 2025 d’alt voltatge. L’excel·lent acollida del disc s’ha concretat amb una intensa gira que tancaran el proper 18 de desembre a la sala Apolo de Barcelona, després d’una voràgine d’exactament 69 concerts passejant el seu poderós directe per tots els racons del territori i més enllà.
“Abans actuen a València, Saragossa i Manacor dins Artistas En Ruta”
Abans, el grup encara actuarà a València (4/12 Loco Club), Saragossa (5/12 La Lata de Bombillas) i Manacor (12/12 Can Lliro) dins el cicle Artistas En Ruta. I també oferirà un concert especial a la fira Indilletres de la Bisbal d’Empordà (7/12) en diàleg amb la poeta Maria Callís. L’agenda completa i les entrades per tots els concerts es poden trobar aquí.
Abans d’agafar-se uns mesos de vacances, Remei de Ca la Fresca encara ha volgut fer-nos un darrer regal. Sorprenen amb una versió corprenedora de tot un clàssic: “Va com vA”, de l’enyorat Ovidi Montllor. El single digital ja es pot escoltar a partir d’aquest divendres 28 de novembre a totes les plataformes.
Remei de Ca la Fresca són Artur Piera, Xantal Rodríguez, Víctor Inskipp i Iago Rueda.

Bolos
5è aniversari Col·lectiu de Sant Celoni Arpegi amb Periferia, Roko Banana i Pinpilinpussies
El Col·lectiu Arpegi celebrarà el seu 5è aniversari el pròxim 26 de setembre amb una jornada de concerts gratuïta a Sant Celoni, consolidant una iniciativa que durant aquests anys ha impulsat la música en directe i ha donat suport a l’escena musical independent.
Per a aquesta edició, el cartell recupera alguns dels grups que han format part de la història del col·lectiu i que ja havien actuat en anteriors edicions del Mercat Musical, com Periferia, RokoBanana i Pinpilinpussies.
La jornada també acollirà la presentació de Jazztonycs, el nou projecte musical del raper Valtonyc, en una de les seves primeres actuacions en directe.
Més enllà dels concerts, l’esdeveniment oferirà parades de vinils, marxandatge, foodtruck…
L’accés a totes les activitats serà gratuït, amb la voluntat de mantenir l’esperit obert i participatiu que ha caracteritzat el Col·lectiu Arpegi des dels seus inicis.
26 de setembre, plaça de la Biblioteca de Sant Celoni a partir de les 18h.

-
Festival7 anys agoEl Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques7 anys agoEl Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques8 anys agoLes Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible8 anys agoMercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga
