Connect with us

Novetats discogràfiques

ADIÓS COMETA editen el seu segon disc “Un destello de luz”

Publicat fa

el

Desde Spinda Records comenten “Fa uns mesos ens vam tornar a enamorar sense buscar-ho gaire: una samarreta vista gairebé a l’atzar, una conversa entre amics i la intuïció immediata que hi havia alguna cosa que mereixia atenció. Així va ser com vam arribar a Adiós Cometa. Primer va ser la curiositat, després la fletxa amb la seva música i, a poc a poc, les xerrades tranquil·les entre banda i segell, sempre amb la sensació d’estar fent les coses de la manera més natural possible, deixant que la música marqués el camí”.

Avui celebrem que “Un destello de luz” ja està editat. El segon llarga durada del quintet costa-riqueny es publica dins de les Noisy Series i suposa, sens dubte, el treball més cohesionat i honest de la banda fins avui. Un disc que transita entre la por i l’esperança, entre la fugida i la permanència, i que s’entén com un recorregut emocional complet, pensat per escoltar-se des del principi fins al final.

A nivell sonor, l’àlbum es desplega en dues meitats ben diferenciades: una primera part més directa, enèrgica i frontal, i una segona més introspectiva, densa i experimental. Guitarres angulars, distorsió continguda i passatges ambientals acompanyen unes lletres que aborden sense embuts temes com la memòria, la pèrdua, la paternitat o la idea de llegat. Cançons com “El mundo en mis brazos (Leonor)”, amb la participació de Lucía Masnatta de Fín del Mundo, o “Una vida en otra parte”, focus emocional del disc, condensen a la perfecció l’esperit d’aquesta obra.

Un centelleig de llum arriba a més acompanyat d’una rebuda internacional que ens omple d’orgull, amb el seu pas per KEXP, Bandcamp Daily i mitjans de banda i banda de l’Atlàntic com IndieRocks!, Radio 3, Idioteq, underground.cat, RockZone o Mondo Sonoro.

Ja està disponible en format digital, vinil (en tres variants), CD i casset, gràcies al treball conjunt amb Steadfast Records i la distribució a Costa Rica de Fúria. Per a Spinda Records “aquest disc no només marca una nova etapa per a Adiós Cometa, sinó també un d’aquells moments que justifiquen tot el que fem com a segell”.

Vols una còpia? aquí.

Novetats discogràfiques

La URSS ens presenta “El uso de la fuerza”, vídeo-single d’avançament del seu nou elapé

Published

on

By

Coincidint amb el vintè aniversari, L’URSS presenta “El uso de la fuerza”, deu cançons que conformaran el seu sisè LP, que serà editat per Humo Internacional el novembre del 2026.

Avui veu la llum el primer avançament, “El uso de la fuerza”, que posa títol al disc i dóna compte del moment actual, en què l’ús de la força passa a formar part no només del que és possible, sinó del que és políticament lògic.

Acompanyant la cançó, un vídeo de Derek Van den Bulcke i Serjiososo que converteix el nou single de la URSS en una experiència visual crua i de viva actualitat.

Per compartir-ho en directe amb el món, encara caldrà esperar. L’URSS prepara una gira que començarà el dia 26 de febrer de 2027 a la sala Copérnico de Madrid, de la qual ja et pots fer amb les entrades. Aviat més notícies i més concerts.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.