Connect with us

Bandes

NYANDÚ torna als escenaris

Publicat fa

el

Després de gairebé cinc anys de silenci, Nyandú torna a pujar a l’escenari. Des del desembre de 2019 que el trio de la Torre d’Oristà no tocava en directe, però el retrobament amb el públic el passat desembre de 2025, en el marc del Nadal Nyandú, ho va canviar tot. Dos concerts al seu poble, amb entrades exhaurides, van confirmar que les cançons continuaven vives i que encara tenia sentit tornar-les a compartir. 

D’aquella experiència neix la decisió d’anar una mica més enllà. Aquest estiu, Ferran Orriols (veu i guitarra), Rubèn Pujol (baix i teclats) i Roger Orriols (bateria) celebraran 15 anys de trajectòria amb una gira especial de festivals d’estiu, pensada com un retorn conscient i molt significatiu. 

La gira serà un recorregut per tota la discografia del grup: cançons dels inicis, temes que han definit etapes vitals i peces que només troben el seu lloc natural damunt l’escenari. Més que una celebració, és un exercici de memòria compartida, de tornar a posar cos i so a un projecte que ha crescut amb el temps. 

Nyandú afronta aquesta gira com un fet excepcional i únic. És una proposta pensada per a aquest moment concret, sense previsió de continuïtat més enllà d’aquests concerts. Un retorn honest i intens, pensat per celebrar 15 del naixament de la seva música: en directe i amb el públic al davant.

Bandes

FOTOCOPIA s’uneix a Humo Internacional

Published

on

By

FOTOCOPIA és la posada en pràctica d’una hipòtesi. Com a mètode: a les fosques, llançar-se i ensopegar intermitentment amb la llum. No saps què acabes de veure i això està bé. Oblidem tota arquitectura i practiquem junts aquest inquietant aeròbic.

Sona digital però greixós. Harsh però Pop. Sona al que solia ser el futur. De tota manera, aquestes coses, com els cadàvers, només s’etiqueten a posteriori. Proto-EBM-industrial-galician-noise-post-punk què tal?

Editarà el seu primer disc llarg a Humo Internacional al novembre d’aquest any. Escolta “Spudger”, el seu primer avançament a totes les plataformes.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.