Novetats discogràfiques
MOURN debuta cantant en castellà al seu nou single
Arriben dues noves cançons de Mourn, després de tornar amb “The Avoider”, l’excel·lent disc que les ha tornat a posar de gira per tot Europa. Ara, per primera vegada cantant en castellà, potser ens trobem davant les millors Mourn, les més reals i sinceres. “Alegre y jovial” i “Verdura y sentimientos” són dues cançons rodones que entrellacen la malenconia i l’optimisme, que guanyen a cada escolta i que pronostiquen que està per arribar la més brillant col·lecció de cançons de la Jazz, Carla, Leia i Oriol.
Després d’editar quatre discos amb el segell novaiorquès Captured Tracks i girar ininterrompudament pels Estats Units, Canadà, Japó i mitja Europa, les demolidores Mourn tornen amb un nou disc, pràcticament, deu anys després del seu debut.
La banda catalana publicarà el proper mes de març un excel·lent àlbum en què demostra, una vegada més, posseir un talent i actitud fora del comú al panorama de la música espanyola actual. Plorar segueixen sent úniques. Segurament, per les referències en què s’han inspirat, però també per la motivació i la necessitat que les porta a crear i compondre cançons, molt al marge del discurs dominant.
GIRA
30 gener – Sala Sol, Madrid (Inverfest)
22 febrer – La Capsa, El Prat de Llobregat
12 març – Stereolux, Nantes
28 març – Rock en Saône, Lyon
29 març – La Fabrique du Docteur Faton, Vendôme
13 maig – Le Pingouin Alternatif, Arthez-de-Béarn
14 maig – Le Party Teuf, Laval
15 maig – Point Éphémère, Paris (Les Femmes s’en Mêlent)
16 maig – Joker’s Pub, Angers
17 maig – TBA, Bordeaux
Novetats discogràfiques
DAN PERALBO I EL COMBOI publica el seu segon disc “Quin goig”
Des de la presentació del disc a l’Apolo fins a diferents de festivals o fent vibrar a les millors Festes Majors de Catalunya, l’any passat els de Torelló van recorrer els principals escenaris de Catalunya reivindicant-se, clara i desacomplexadament, com una banda de rock. Tant si és per saltar entre el públic a mitja cançó o fer pujar a tocar les guitarres a un espontani: autèntics, frescos i sense filtres a cada decisió. El rock és la seva identitat.
Va ser al novembre de 2025 quan Dan Peralbo i El Comboi van baixar dels escenaris per endinsar-se a l’estudi de Montgrí (Cala Vento), on van enregistrar el que divendres passat va sortir a la llum com el seu segon disc: Quin goig

El disc el conformen 11 cançons que proposen un viatge per l’univers de la banda. Entre guitarres i melodies que s’enganxen, la genuinitat característica dels de Torelló travessa l’auricular per arribar a cada part del cos i de l’anima de qui l’escolta.
Quin goig anirà acompanyat d’una gira amb els festivals més destacats del nostre país com el Cruïlla, el Vida, l’Embassa’t… i de les millors festes majors on es podrà veure el més característic del grup: el seu directe. Fresc, genuí i electrificant, veure Dan Peralbo i El Comboi dalt de l’escenari és com banyar-te al mar després d’un hivern llarg, el cos i l’ànima bateguen perquè gaudeixen d’una experiència única dins del panorama musical actual.
-
Festival7 anys agoEl Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques7 anys agoEl Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques7 anys agoLes Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible7 anys agoMercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga
