Bandes
Vis Viva ens presenta “Me gustabas, no sé”, pop punk nostàlgic des de Màlaga

Amants de l’emo, el hardcore i el pop sorollós, Vis Viva s’uneix a la família discogràfica de El Genio Equivocado per emprendre una nova etapa que culminarà a la publicació del seu nou disc la primavera del 2024.
Amb “Me gustabas, no sé” Vis Viva mostra la seva millor carta de presentació: una oda a la urgència i la joventut, fusionant guitarres distorsionades amb melodies pop impregnades de nostàlgia. Guiada en tot moment per una ferma i intensa base rítmica, “Me Gustabas, no sé” entrellaça moments enèrgics i passatges emotius, tot acompanyats de la també malaguenya Quirkyoddgirl.
Amb l’energia d’uns “blink-182 a l’espanyola”, Vis Viva ens presenten un tema per encoratjar aquells cors tocats pel desamor, un nou capítol a la seva carrera que culminarà en la publicació del seu nou àlbum la primavera del 2024.

Bandes
BLOWFUSE ens presenta el seu treball de comiat “Hard to be Thrilled”

La banda barcelonina ens deixen la seva darrera feina. Un EP de tres cançons inèdites i una versió en piano d’un dels seus darrers hits. Un treball que tanca de manera magistral la seva extensa i reeixida carrera.
Aquest treball només està disponible a les plataformes digitals, i en format casset limitat a 100 còpies a la web de venda oficial de Lostmerch.com
𝐋𝐎𝐖𝐅𝐔𝐒𝐄 s’acomiaden dels escenaris amb TRES últims concerts,
30/05/2025 || MADRID @ The Bassement + 𝐅𝐔𝐄𝐓!
07/06/2025 || LISBON @ RCA Club + 𝐕𝐈𝐑𝐀𝐋𝐀𝐓𝐀
20/06/2025 || BARCELONA @ Apol·lo La (2)
«Han estat anys de música, suor i comunitat, però ha arribat el moment de dir adéu. Ens veiem a Madrid, Lisboa i Barcelona per fer que aquests concerts siguin INOLVIDABLES!»


-
Festival6 anys ago
El Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
El Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
Les Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible7 anys ago
Mercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga