Connect with us

Bandes

Maria Jaume estrena el seu primer videoclip ”Terra banyada”

Publicat fa

el

Maria Jaume estrena el seu primer videoclip Terra banyada, cançó que obre el seu disc de debut“Fins a maig no revisc”. El videoclip, dirigit per Aina Martos, es pot veure des d’ara mateix a Youtube.

Coincidint amb l’estrena, la mallorquina estarà present demà dijous a la gala dels Premis EDR Balears, interpretant precisament ”Terra banyada”. També acompanyarà a Lluís Cabot cantant ”Verí de s’altra punta”, on ella participa.

Proper i sincer, cru i transparent, el folk acústic de Maria Jaume estén un pont entre les grans cantautores de l’indie contemporani (Julia Jackin, Stella Donnelly, Angel Olsen) i la fecunda escena mallorquina actual. Aquesta tardor ha publicat el seu esperat disc de debut, ”Fins a maig no revisc”, produït per Pau Vallvé, que ha estat rebut amb entusiasme per la crítica.

Bandes

ROMÀNTIC DIMONI, nou projecte d’en Carles Caselles (ex-Smoking Souls)

Published

on

By

Després de liderar una de les formacions més emblemàtiques de l’escena valenciana recent, Smoking SoulsCarles Caselles obre ara una nova etapa vital i artística sota la identitat de Romàntic Dimoni (RO.DI). El nou projecte s’estrena amb el disc Primer Moviment (publicat aquest gener per Propaganda pel Fet) i arribarà molt aviat als escenaris.

Les primeres actuacions anunciades són el 27 de març a La Rambleta (València) i el 9 de maig a la sala Apolo 2 de Barcelona. L’artista de Pego inicia la seua aventura en solitari acompanyat d’una nova banda i un equip creatiu integral, amb producció sonora de Joel Gilabert. Una proposta de rock amb essència post-punk que, tot i el gir estilístic cap a sonoritats més atrevides i innovadores, manté el segell inconfusible de Caselles: lletres d’alt nivell poètic i el contrast magnètic entre la contundència instrumental i la dolçor melòdica.

La pedra angular d’aquest treball és la premisa “L’amor contra la màquina”. En un context dominat pel consumisme, la immediatesa i els egos digitals, RO.DI proclama que la tendresa és la vertadera revolució.Una revolució de rock i tendresa on la vulnerabilitat es converteix en força.

El primer disc de Romàntic Dimoni està publicat per Propaganda pel Fet. El management és Pro21 i des de Bankrobber s’ocuparan del booking pel territori de Catalunya.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.