Connect with us

Bolos

Finalment, els EyeHateGod vindran al juny del 2021

Publicat fa

el

Els llegendaris EyeHateGod van tornar per la porta gran en 2014 amb un nou àlbum titulat amb el nom de la banda després de 15 anys del seu anterior llarga durada “Confederacy of Ruined Lives”. I com ho van fer? Doncs a l’autèntic estil de la banda oriünda de Nova Orleans, amb un so dens, gruixut i espès a què ens tenen acostumats, demostrant-nos que no han perdut la forma després de tants anys sense compondre nous riffs.

Com a prova d’això, la banda va avançar un single “Agitation! Propaganda!” que va arribar al més alts llocs dels charts centrats en el sludge, doom i stoner. Des de llavors no han parat de girar i actuar en els festivals més prestigiosos de món, si bé és cert que no va ser fins al 2018 quan van tornar a Espanya, oferint una actuació èpica al Resurrection Fest. A la fi del passat 2019 tenien una gira programada a Europa, però per incompatibilitats amb la seva gira a USA es va haver de cancel·lar i per fi hem pogut reubicar aquestes dates i afegir una data a Euskadi.

Sobre l’avanç del nou disc que el quartet té gairebé acabat, el mateix Mike IX Williams comentava en una recent entrevista “Tinc veus per al nou àlbum, i se suposava que era el moment de fer-ho. Però ara els estudis estan tancats, i ha estat realment difícil resoldre tot això. Però amb sort es farà més aviat que tard”.

No hi ha data estimada per al llançament de la nova producció de la banda i els problemes a nivell mundial simplement no ajuden, però esperem que coneguem el nou de Eyehategod molt aviat.

ENTRADES

Bolos

LAS ROBERTAS troben llum al present en el seu nou àlbum “All we need is now”

Published

on

By

Durant els darrers mesos hem compartit alguns avenços com “Everything I wanted to be” i la pròpia “All we need is now”, però ara el disc ja està complet. Deu cançons que es mouen entre el britpop, la psicodèlia i el shoegaze, i que troben LAS ROBERTAS en un moment especialment honest i lluminós.

Hi ha alguna cosa que ens agrada especialment aquest àlbum. Mentre tot sembla empènyer-nos cap al següent, “All we need is now” proposa tot el contrari: quedar-se un moment on som; escoltar amb calma, perquè el present és lúnic lloc on alguna cosa pot canviar.

Amb un so que connecta la psicodèlia dels 60 amb les atmosferes del shoegaze, el Britpop i el rock alternatiu dels 90—en la línia de The Brian Jonestown Massacre, Lush o Slowdive—la banda captura la bellesa de créixer al costat d’una altra persona, on el pas del temps dóna forma a un amor que evoluciona.

I, com tot bon disc, “All we need is now” aviat deixarà de viure sol als altaveus. En els propers mesos, LAS ROBERTAS ho presentaran en directe per França i Espanya.

LAS ROBERTAS
All we need is now
1. Everything I wanted to be
2. Like a Flower
3. All we need is now
4. Shifting to happiness
5. It’s alright (open your eyes)
6. Running free
7. Chained sadness
8. Garden
9. Live and let live

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.