Connect with us

Novetats discogràfiques

Mogwai anuncien nou àlbum “As The Love Continues”

Publicat fa

el

Estem d’enhorabona, que els Mogwai anunciïn nou material per aquest febrer, sempre és bona notícia. “As The Love Continues” és un disc que ens donarà les forces necessàries per tirar endavant i ens reconforta pensar que no tot està perdut.

Dave Fridmann («Come On Die Young», «Rock Action», «Every Country’s Sun») ha estat la persona encarregada de produir un àlbum gravat a Worcestershire (Regne Unit). Atticus Ross dels Nine Inch Nails i el saxofonista Colin Stetson han col·laborat en un disc d’estudi que se’ns presenta amb “Dry Fantasy”, peça comandada per evocadores línies de sintetitzador i una delicat tempo minimalista.

Segons Stuart Braithwaite dels Mogwai, espera que el nou disc sigui transportiu per als oients, “tret que estigueu en un lloc realment increïble i escolteu una música tan estranya com aquesta”

“As The Love Continues” es publicarà en format vinil, digital i CD, a més d’una caixa d’edició especial que inclou el CD, el doble vinil de colors, un únic LP amb pistes de demo d’àlbums en directe i un llibre de fotos.

Novetats discogràfiques

La URSS ens presenta “El uso de la fuerza”, vídeo-single d’avançament del seu nou elapé

Published

on

By

Coincidint amb el vintè aniversari, L’URSS presenta “El uso de la fuerza”, deu cançons que conformaran el seu sisè LP, que serà editat per Humo Internacional el novembre del 2026.

Avui veu la llum el primer avançament, “El uso de la fuerza”, que posa títol al disc i dóna compte del moment actual, en què l’ús de la força passa a formar part no només del que és possible, sinó del que és políticament lògic.

Acompanyant la cançó, un vídeo de Derek Van den Bulcke i Serjiososo que converteix el nou single de la URSS en una experiència visual crua i de viva actualitat.

Per compartir-ho en directe amb el món, encara caldrà esperar. L’URSS prepara una gira que començarà el dia 26 de febrer de 2027 a la sala Copérnico de Madrid, de la qual ja et pots fer amb les entrades. Aviat més notícies i més concerts.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.