Connect with us

Novetats discogràfiques

La Troupe presenta el seu primer disc “Festisme”, ritmes que et faran ballar fins a la matinada

Publicat fa

el

La Troupe estrena el seu primer disc coincidint amb l’arribada de la tardor. La banda d’orígens catalans i balears estrena aquest primer treball anomenat “Festisme”, sota el seu propi segell, LT Records.

10 cançons cuidades des de la delicadesa però també des de la bogeria. De la cúmbia al vals i de la ranxera al reggae. De la festa a l’emoció i de la introspecció al desenfrè. Una combinació d’estils, danses i lletres perfectes per ballar i desinhibir-se durant hores i hores. 

“El foc és dansa i cada espurna n’és un pas. I com una banda d’artistes ambulants portem el ball a cada plaça. Que no s’apagui el foc, omplim-lo de mil espurnes. Fem viure a la terra com el cor que tot ho crea”.

Novetats discogràfiques

Estribillo al cerebro: LA PALOMA publiquen el seu nou single “Sé lo que quiero”

Published

on

By

Hi ha cançons que s’intueixen importants des de la primera vegada que se senten. “Sé lo que quiero” n’és una: de les que saps que t’acompanyarà durant molt de temps: als concerts de La Paloma als que assistiràs i també als teus auriculars. De melodia immediatament reconeixible i tornada que s’adhereix al cervell de manera irremeiable, el tema tracta sobre “habitar un espai físic o temporal -explica la banda- que s’ha anat degradant. Passa el temps i no hi ha millora, però, per alguna raó, has de resistir i quedar-te una mica més, tenint clar que les coses canviaran”. Com sempre, el trio és capaç de trobar la tecla generacional, convertint els seus lliuraments en petits himnes.

El grup estarà presentant la cançó en directe (i tots els seus clàssics) aquest 21 de juny a Matadero Madrid en un concert al costat de Baiuca, Hinds i Error 97

“Sé lo que quiero” és el segon avançament del que serà el segon àlbum de La Paloma. El combo radicat a Madrid es va convertir en una de les sensacions més fascinants de l’escena rock nacional amb l’aparició del seu ja mític primer EP “Una idea, pero es triste” (2021). La posterior publicació el 2023 de ‘Todavía no”, el seu disc de debut en format llarg, va confirmar les expectatives dipositades al grup i li va servir per fer el salt definitiu de promesa a realitat contrastada. L’expectativa, per tant, davant la nova feina de Nico, Lucas i Juan és màxima i els singles previs no fan més que corroborar-ho.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.