Novetats discogràfiques
MYŌBOKU publica el seu nou EP “Vas Volant”

Myōboku, projecte liderat per Óscar Garrobé, amb la participació inestimable de Marina Herlop i Toni Llull, beu de diferents estils com la música electrònica, el pop, el jazz i la R&B per crear la seva pròpia estètica.
Les singulars melodies de veu de Marina vesteixen unes composicions produïdes i ideades per Òscar, construint en una simbiosi perfecta, i portant a l’escena un so fresc que no deixa et indiferent.
Fohen Records publicaran també una edició en vinil que inclourà els seus dos EPs.

Novetats discogràfiques
Amor Butano ens presenta nou single digital

Queda poc perquè arribi el primer Mini-LP dels Amor Butano, “Ultravioleta“, que es publicarà al setembre dins la col·lecció de Eleefant Records “New Adventures In Pop”. Però el trio valencià s’ha proposat posar banda sonora al nostre estiu, i ens regalen una cançó inèdita, que no estarà inclosa al disc, però que gaudeix del so fresc, immediat, amb una mirada clara i directa a la pista de ball i amb un cert esperit escapista.
“CDO” explica un petit conte: la nostra protagonista improvisa un viatge amb els seus amics (a Cangas de Onís), fugint del tràfec de la ciutat, amb la intenció d’escapar del soroll i explorar algun racó tranquil. Sense preveure’l, troben un paradís que els emociona i fa d’aquells dies una temporada inoblidable, una fàbrica de records i una explosió de nostàlgia quan han de tornar a casa, mentre “lo pintan todo de plata”, una picada d’ullet molt especial a “La Noche Inventada” de FAMILY, amb què a més comparteixen connexions pel seu esperit oníric i preciosista.
Sintetitzadors dels vuitanta, caixes de ritme amb ecos profunds, velocitat, hedonisme i molta joventut. Amor Butano ens conviden a un viatge especial i irrepetible amb les seves tornades ultra enganxoses i les seves fantàstiques melodies.
Imatge Pedro Herrador
-
Festival3 anys ago
El Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques3 anys ago
El Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Imperdible4 anys ago
Mercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga
-
Novetats discogràfiques4 anys ago
Les Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer