Novetats discogràfiques
A punt de veure la llum el nou disc “Tremolau Eterns Mortals” dels menorquins del metall Fornaris

Fornaris son un power duo Black Screamo-Metal, format l’octubre del 2017 a Menorca. Parents llunyans de les “Erissones”, la nissaga Fornaris van ser tres generacions de dones escorpines que exercien la bruixeria al voltant del S.XVI a Ciutadella, Menorca. Crearen una autèntica plaga d’espiritisme que provocà el seu ostracisme, empresonament i posterior execució. Els Fornaris és proclamem com a mèdiums d’aquestes veus, la imatge viva de la seva reencarnació.
“Tremolau Eterns Mortals” està format per 11 cançons gravades a la seva casa durant el 2020/21, mesclades i produïdes per Jose Miguel Allés i masteritzades als estudis de Musikbox Menorca per en Luca Pedregosa.
Col·laboren al disc diferents i reconeguts músics de l’illa; com José Montes – Transmuntanus, el Chino – El Noi del Sucre, Leo – Lokal 5 Ska, Nito – Nonasound, Carlitos – Back Yaad, en Sarque – Xaranga d´es Xubec. També col·labora la guanyadora del Poetry Slam Spain 2021, Sandra Lucena més coneguda com Mamafiera a les veus, en Marc de Templo Negro als plats, i als coros amics com en Cristian Rasta – Svnya/Kotna i na Núria.

Novetats discogràfiques
Clara Peya estrena el nou single “Sota les dents” feat. Leo Rizzi

“Sota les dents” parla de la incomoditat d’habitar un cos, de la violència i el maltractament que exercim sobre ell. La llavor i l’inici del nou disc, una oda a la imperfecció.
És el tercer single del pròxim àlbum de Clara Peya, compost per tretze cançons cantades per tretze cantants, de les quals ja hem pogut gaudir de dos avançaments amb les veus d’Ede “Cerebralmente”, de Ferran Palau “El Tall”, i el pròxim 2 de juny amb una de les noves veus del pop espanyol amb més projecció Leo Rizzi “Sota les dents”.
Un projecte molt especial on també col·laboren Sílvia Pérez Cruz, Salvador Sobral, Albert Pla, Maren, Àlex Serra, Anna Ferrer, Iris Deco, Marina Herlop, Momi Maiga i Pol Batlle, i que sortirà a la llum al pròxim setembre. Ben aviat podrem veure les primeres dates de la gira!
El videoclip escenifica com sovint, ens esforcem i forcem per controlar les situacions de la vida sense ser conscients que justament quan deixem de pressionar i confiem, és quan les coses són capaces de moure’s i succeeixen.
-
Festival4 anys ago
El Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques4 anys ago
El Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Imperdible5 anys ago
Mercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga
-
Novetats discogràfiques4 anys ago
Les Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer