Novetats discogràfiques
La banda de “post” CON4 – Caja de Ordenación nº4 – ens presenta el seu nou disc “Terra Negra”
Caja de Ordenación nº4, el duet establert a la comarca catalana de La Selva (entre Barcelona i Girona) acaben de treure el seu segon disc, després del seu primer treball al 2018. Han calgut moltes gires, molts concerts, molta carretera, unes quantes sessions d’enregistrament i molts dies per posar-ho tot en ordre i plasmar el que ha acabat sent “Terra Negra”.
Onze cançons que van des del preciosisme recitat “Prefiero la Distancia”, “Els Ulls Ferotges”, “Incertesa” pasant pel noventeo ruidos de voltes impars “Part”, “No Plou Prou”, “Supernova”, fins el pop de tornades “Tu primo es un brimo” i “Truc”. S’atreveixen fins i tot amb sons que els són més allunyats, com pugui ser el hip-hop proper a l’industrial amb “Encaixar”. El disc es tana amb una versión-homenaje a la desapareguda banda Capaje “Inagotable Suministro”.
Les cançons de nou parlen de la vida terrenal (Montgròs o la Terra Negra són paratges propers) o de la mort, de les relacions humanes i la convivència política.
L’edició del disc vindrà acompanyada d’una gira al Febrer per Espanya al costat de la banda berlinesa Nunofyrbeeswax que comprèn les dates següents, així com la reedició del seu primer disc “Montgròs”.
Gira,
Divendres 18 – L’Astilla, L’Hospitalet de Llobregat
Dissabte 19 – El Llimac Elèctric, Lleida
Diumenge 20 – Plug in the Gear, Benicarló
Dilluns 21 – Valencia TBC
Dimarts 22 – La Mistelera, La Xara/Dènia
Dimecres 23 – Lemon Rock, Granada
Dijous 24 – Las Vegas, Málaga
Divendres 25 – El Tugurio, Córdoba
Dissabte 26 – Sala Hollander, Sevilla
Diumenge 27 – Rock Palace, Madrid
“Terra Negra” va ser gravat, barrejat i masteritzat per Milo Gomberoff als Estudis Hukot, excepte “Truc” i “Part”, gravades i barrejades per Dadavid a la seu de SubPost, i “Encaixar”, gravada a SubPost i barrejada i produïda per Iker Ormazábal (IOM) a Londres.
Tot el procés va del 2019 al 2022.
Edita SubPost en una edició limitada a 100 còpies en casset.

Novetats discogràfiques
DAN PERALBO I EL COMBOI publica el seu segon disc “Quin goig”
Des de la presentació del disc a l’Apolo fins a diferents de festivals o fent vibrar a les millors Festes Majors de Catalunya, l’any passat els de Torelló van recorrer els principals escenaris de Catalunya reivindicant-se, clara i desacomplexadament, com una banda de rock. Tant si és per saltar entre el públic a mitja cançó o fer pujar a tocar les guitarres a un espontani: autèntics, frescos i sense filtres a cada decisió. El rock és la seva identitat.
Va ser al novembre de 2025 quan Dan Peralbo i El Comboi van baixar dels escenaris per endinsar-se a l’estudi de Montgrí (Cala Vento), on van enregistrar el que divendres passat va sortir a la llum com el seu segon disc: Quin goig

El disc el conformen 11 cançons que proposen un viatge per l’univers de la banda. Entre guitarres i melodies que s’enganxen, la genuinitat característica dels de Torelló travessa l’auricular per arribar a cada part del cos i de l’anima de qui l’escolta.
Quin goig anirà acompanyat d’una gira amb els festivals més destacats del nostre país com el Cruïlla, el Vida, l’Embassa’t… i de les millors festes majors on es podrà veure el més característic del grup: el seu directe. Fresc, genuí i electrificant, veure Dan Peralbo i El Comboi dalt de l’escenari és com banyar-te al mar després d’un hivern llarg, el cos i l’ànima bateguen perquè gaudeixen d’una experiència única dins del panorama musical actual.
-
Festival7 anys agoEl Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques7 anys agoEl Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques7 anys agoLes Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible7 anys agoMercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga
