Connect with us

Bolos

Flamingo Tours celebrarà el desè aniversari a la Sidecar de Barcelona el 29 de desembre

Publicat fa

el

La música de Flamingo Tours és un viatge d’arrels pel fronterer amb formes d’expressió d’aquest segle que s’ha aconseguit consolidar amb una veu pròpia i un so reconeixible i característic en un beuratge preparat sàdicament per Myriam Swanson, Sants Portes, Joan Vigo, Salva Suau i Artem Zhulyev.

Després de la gira estatal amb tercer disc “Wild Beasts From The South” (Chesapik 2021). Un disc produït entre Detroit i Barcelona per la mà i l’oïda de Jim Diamond (White Stripes, Sonics, André Williams, Dirtbombs, Bellrays…). El resultat, un so calent i vell, gairebé apocalíptic. Pantans i vudú, assassins en sèrie, homes llop, columnes de contactes al diari i poesia de les ànimes brutes en estat pur. Un somni que recorre la mitologia americana on es troben les bèsties salvatges del sud.

El seu pas pels Concerts de Radio 3, La Hora Musa o la seva participació a El Sótano Total de Radio 3 al costat de bandes com Guadalupe Plata o Los Estanques reafirmen aquesta banda que ha tocat a festivals com Sonorama, Cruïlla, BAM, Purple Weekend, Sintonitza, , GREC, Festival de Blues de Barcelona i de Bilbao, Black Music Festival, Inverfest, Freakland Fest, WAM Múrcia, BBK live entre molts altres…

Una trajectòria de tres discos i una primera dècada en què han fet bogeries com celebrar, el 2019 el 40è aniversari del London Calling dels Clash en un Apolo ple el mateix dia de la sortida del mític disc el 14 de desembre amb nous arranjaments i una mirada fresca davant d’un públic atònit.

Flamingo Tours estarà celebrant el seu 10è aniversari el proper dijous 29 de desembre a Sidecar de Barcelona, la sala que va veure néixer aquesta banda d’animals exòtics. Entrades a la venda aquí (les primeres 40 entrades tenen un descompte del 50%)

Bolos

SELVA NUA anuncia una aturada indefinida i quatre concerts de comiat

Published

on

By

Els lleidatans Selva Nua anuncien una aturada indefinida en la seva activitat musical, i ho fan amb una gira de quatre concerts de comiat, que culminarà el proper 19 de juny amb un concert final a la sala Razzmatazz de Barcelona, i que passarà abans per Lleida (10/5, Camps Elisis), Sabadell (28/5, Festival Observa), i Santa Coloma de Queralt(30/5, Festival Maig).

“Selva Nua ens aturem indefinidament. Després d’un trajecte de 6 anys, hem decidit parar per mirar endins i cuidar-nos. Encara ho estem processant, però sens dubte mirar enrere ens fa posar la pell de gallina. Hem viscut coses que mai hauríem imaginat i només us podem donar les gràcies per acollir la nostra música amb tant d’amor i per la confiança que ens heu regalat des del primer dia.

Gràcies especials a les persones que, d’una manera o altra, heu ajudat a fer possible el creixement selvàtic. Dos discos que no només recullen cançons, sinó hores i hores de feina, vivències, quilòmetres, emocions de tota mena, riures, nervis i una bona pila de concerts que guardarem per sempre com un tresor.

No volem marxar sense despedir-nos com cal. Per això farem una minigira de 4 concerts que finalitzarà el 18 de juny a la sala Razzmatazz de Barcelona.”

El grup va néixer el 2020 de la mà de Joana Jové, Adrià Garcia i Gerard Català, provinents de diferents poblacions de la rodalia de Lleida, però que vivien repartits entre Barcelona, Tarragona i Girona. La distància no va ser un problema, sinó un al·licient, per tal que en el moment més cru d’aquella pandèmia gravessin una cançó, “Nuvolosa”, que -sorpresa- els obriria algunes portes.

I és que sense proposar-s’ho gaire, van guanyar el concurs de talents confinats que organitzaven les Cases de la Música. El premi era gravar un disc, que es va cuinar a foc lent fins que el 2022 van publicar el seu debut “Momentani”, que es va revelar com una veritable glopada d’aire fresc per la nostra escena musical, amb referents que van d’Alice Phoebe Lou a Men I Trust, passant per Faye Webster Yellow Days.

Després d’un parell d’anys presentant-lo en directe per sales i festivals de tot el territori, Selva Nua va publicar el passat octubre el seu segon àlbum “I tu què fas quan no fas res?”, un tractat de pop elegant i sofisticat que es deixa acaronar pel soul més sedós, amb arranjaments singulars, línies de baix de marcada personalitat, i lletres intel·ligents i evocadores. Una geografia sonora particular on sempre s’han sentit molt còmodes, i des d’on ja van sorprendre tothom amb el seu celebrat debut.

Selva Nua son Joana Jové (veu, guitarra), Adrià Garcia (baix) i Pol Mitjans (bateria), acompanyats en directe per Miquel Allué (guitarra) i Arni Gudjonsson (teclats).

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.