Connect with us

Bolos

Concert de Kakkmaddafakka a Barcelona el 9 de març 2023

Publicat fa

el

Els KAKKMADDAFAKKA no estan fets per descansar. L’energia acumulada d’aquests dos anys sense concerts han donat fruit al seu nou àlbum “Revelation” i la seva gira europea.

Els cincs noruecs demostren, una vegada més, que poden desenvolupar el seu so sense allunyar-se de les seves arrels: cançons pop modernes amb altres com reminiscències del so disco dels ’70 i sintetitzadors típics dels ’80.

“Revelation” és la continuació lògica de “Diplomacy” (2019), que ja sonava molt més electrònic que el seu antecessor “Hus” (2017), i estan ansiosos de tornar a tocar clàssics com Forever Alone, Restless o Naked Blue.

APOLO 2
OBERTURA DE PORTES: 20:00 H
TAQUILLA: 30 €
ANTICIPADES: 25 € + despeses de distribució
PUNTS DE VENDA: Apollo

Bolos

EZPALAK presentarà el seu nou disc “Gatza” a Colòmbia

Published

on

By

Des de la primera escolta vam saber que el nou disc “Gatza” (Patana Records, 2024) dels EZPALAK tindria una llarga i fructífera trajectòria. Aviat, mitjans especialitzats van situar el quart treball de la banda entre els millors discos de l’anyada 2024. Però ara han fet un gran pas endavant: aquest any seran al BIME Bogotà! L’esdeveniment musical, que té lloc a la capital colombiana, tindrà lloc entre el 6 i el 9 de maig.

Aquest serà el debut dels EZPALAK a Llatinoamèrica, i per il·lustrar el seu esperit salvatge, posen a Juanjo Berasain (vocalista de la banda) al videoclip de “LALALALALA”. Presentaran el nou disc Gatza en format showcase, per gentilesa de la plataforma Basque.Music.

Recentment, s’han anunciat les primeres dates de la gira GATSA. A partir de l’abril, on actuaran a l’Atekabeltz Gaztetxea de Leitza, els mesos següents actuaran a Donostia, Vitòria i Barcelona, ​​​​entre altres ciutats (i sense comptar les que encara s’han de presentar!). Així mateix, a més de sales de concerts, també actuaran en festivals com el Resurrection Fest, el Iruña Rock i el Fene Rock enguany.

L’àlbum “Gatza” es va publicar el novembre de 2024. Aquesta és la quarta referència; El debut es va autoeditar amb el seu propi segell, Patana Records. Aquest és un disc que defineix bé EZPALAK; “perquè engloba tot el que hem fet fins ara; Té molts riffs, muntanyes de fuzz, sintetitzadors, cançons més atmosfèriques, però també algunes més fortes i brutes. És un disc equilibrat entre els dos mons en què ens movem”, explicaven els músics.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.