Bolos
Els mítics australians Hard-Ons i els catalans Serpent, l’11 de maig a la Deskomunal de Barcelona

THE HARD-ONS és una de les bandes més estimades i influents de l’escena punk rock des del moment de la seva creació. Van guanyar un gran nombre de seguidors a nivell internacional donant guerra als escenaris des de fa quasi ja 4 dècades amb més de 10 discos a les seves esquenes.
SERPENT és una banda formada a Barcelona amb membres de Col-lapse, The Antipatiks, The Gundown i A Tear To Bloom. El seu so comença a finals del 2017 debutant amb “Lluna Roja”, que van publicar després de la seva DEMO. El seu darrer treball no és un disc qualsevol, és un col·leccionable de 3 EPs amb els que ens han anat sorprenent. És una banda de post-hardcore amb intensitat i ètica, però des d’un lloc menys encotillat i més excitant per a ells i pel seu públic.
Entrades a HFMN

Bolos
THE BABOON SHOW llancen “Walk The Walk”, segon single del seu nou EP “Forward In Reverse”

”Walk The Walk” és el nou single de The Baboon Show. Segon single extret del seu nou EP, “Forward In Reverse”, el qual veurà la llum el proper 14 de febrer (Kidnap Music, Filferro Records, HFMN Crew).
Després del seu darrer single, el qual posa títol a aquest nou llançament, “Walk The Walk” es tracta d’un altre himne on es reconeix The Baboon Show des de la primera nota.
Una de les bandes de punk rock and roll europees més grans del Segle XXI està de tornada també en directe al nostre país. En una gira europea on esgotaran al 100% dels seus concerts, a la peninsula apunten també a penjar el cartell de “SOLD OUT” als propers concerts de març a Bilbao, Barcelona i Madrid.
-
Festival6 anys ago
El Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
El Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
Les Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible6 anys ago
Mercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga