Novetats discogràfiques
“Absolutisme Zen” nou LP dels SERPENT editat amb BCore Disc
Durant 2024 i 2025, Serpent va anar desgranant els temes del seu nou disc Absolutisme Zen (Absolutisme Zen / Absolutisme Zen). En un any discret quant a concerts, van poder centrar-se a crear un LP que reflectís els nous Serpent: més desencantats, més enfadats i més atordits.
Absolutisme Zen sona més ferotge, més directe i més mordaç, tant musical com líricament. Cada cançó aposta per un sol concepte, establint diferències clares en la intenció: cada tema té una única missió i no es desvia del camí.
A nivell líric, el grup intenta fugir de qualsevol ús romàntic o èpic de la llengua per provocar una ferida reial, posar les cartes sobre la taula i pintar onze escenes d’un món governat per un nou absolutisme que, a base de gaslighting i negació, crea una calma zen que dilueix l’esperit crític i ens mata de gana i de matí.
PreOrder de Disc + Samarreta. Exclusiu Web.
Deixeu-nos la vostra talla (S, M, L, XL) a l’apartat de notes de la Comanda.
No es vendrà als concerts. Disponible fins al 20/3/2026
Novetats discogràfiques
PABLO Y LOS CIERVOS DORADOS s’uneixen a Humo Internacional i presenten “Vino”, el seu nou single
De vegades només importa les cançons. I les cançons de Pablo y los Ciervos Dorados tenen alguna cosa diferent de tot el que ens envolta. En un mar de música genèrica, les cançons d’aquest trio pontevedrés són una àncora per aferrar-se. Parteixen del folk rock i de l’slowcore, de Red House Painters, de Lisa Germano o de MJ Lenderman, però el porten a un altre lloc. Perquè les seves cançons són alhora expressives i totalment lliures, de vegades desmesurades en la seva durada, de vegades simples esbossos de cançó, però sempre emocionants.
Nascuts a la calor del llegendari espai DIY que és, ha estat i serà el Liceo Mutante, els Ciervos Dorados han tingut diferents iteracions i han provat diferents gèneres, educant-se musicalment al voltant del post-rock i de l’electrònica experimental. És en aquesta última forma en què les cançons de Pablo han acabat aterrant en allò intimista i en allò narratiu, funcionant com una mena de practicant victoriós d’una forma de cançó d’autor poc habitual en la música espanyola: la dels fills (néts ja) de Neil Young: aquest folk impulsiu, entre allò emocional i allò violent. I és que el gran mèrit d’aquestes cançons és la capacitat de convertir allò quotidià en èpic, de ser absolutament sinceres i de funcionar a un nivell emocional molt profund.
“Vino” és el primer avançament de l’àlbum debut de Pablo y los Ciervos Dorados, un treball de vuit temes que veurà la llum aquest any amb Humo Internacional. Produït a Terraforma per Ibán Pérez (Fantasmage, Pablo und Destruktion), el disc sona cru i honest, tan pur com les seves cançons. Cançons de les que et poses en un autobús de matinada, cançons de les que sonen en un bar tancat. De les que t’acompanyen i, sobretot, de les que et creus.
-
Festival7 anys agoEl Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques7 anys agoEl Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques7 anys agoLes Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible8 anys agoMercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga
