Connect with us

Novetats discogràfiques

LALO LÓPEZ torna amb “Víctima del Deseo”, un trepidant tema de punk-funk produït pel Sr. Chen

Publicat fa

el

La passió desbordant de Lalo López es desplega amb cada acord del seu proper EP en solitari, L, que veurà la llum a l’abril. Després de l’incendi emocional que va ser “Árboles”, ara ens submergim en les flames vibrants de “Víctima del Deseo”, un vertiginós tema de punk-funk gestat pel geni musical del Sr. Chen.

La cançó ressona amb la urgència d’un tema de LCD Soundsystem, convidant-nos a submergir-nos al ritme amb la mateixa intensitat que un rocanrol d’Eddie Cochran alterat per amfetes. És un viatge tragicòmic, com un Romeu decadent a la recerca de la seva Julieta en un after-hour, però aquest viatge es tradueix a “Víctima del Deseo”, una muntanya russa emocional que culmina en un cadàver exquisit, una obra mestra musical.

Brigitte Emaga presta la seva veu, una joia en aquesta simfonia d’emocions, mentre el Comandant Loperena deslliga la seva màgia a la guitarra solista. Lalo López desafia les normes, deconstruint el mite de l’amor a primer cop d’ull amb distorsions i una producció bruta, però poderosa. Cada nota és una declaració de rebel·lia, una ruptura amb allò convencional, i ens porta a ballar amb la desenfrenada passió de gossos en zel.

Aquest pas audaç marca la nova travessia musical de l’artista barceloní després de la dissolució de la Fundació Tony Manero. És una odissea basada en el risc, l’experimentació i la intrèpida connexió amb la música de ball més contemporània. A cada compàs, Lalo López ens guia per un camí on la música es converteix en una expressió visceral de les seves emocions més profundes.

Però entre els acords i les lletres apassionades, sorgeix una incògnita intrigant que es desvetlla al lyric vídeo: Qui va matar Lalo López?

La idea darrere del lyric video del tema es transforma en una cosa única i provocadora quan Lalo decideix portar-lo a un nivell completament diferent. En lloc de seguir la convencionalitat, ens submergim en l’estètica del crime scene video. Inspirat en l’estil anticlimàtic d’Aki Kaurismaki, decideix representar la trama visual del vídeo com una escena del crim, on la narrativa se centra en l’assassinat de Lalo López, presentant pistes visuals i detalls a cada fotograma.

El cadàver d’una estrella decadent del rock es converteix en el punt central del vídeo, però la història no es presenta de manera lineal; més aviat, es proporcionen fragments d’evidència de manera desordenada, desafiant els espectadors a reconstruir la trama per ells mateixos.

La genialitat de lenfocament rau en la participació activa del públic. Lalo convida els fanàtics a crear les seves pròpies històries de l’assassinat utilitzant les pistes visuals proporcionades al lyric video. A les seves xarxes socials, encoratjarà els seguidors a compartir les seves versions més imaginatives i absurdes del crim, cadascuna més creatiu i extravagant que l’anterior.

El lyric video no es converteix només en una obra d’art visual, sinó que també es transforma en una plataforma interactiva on els fanàtics es converteixen en detectius d’una història fictícia. L’enfocament innovador i la participació activa del públic eleven l’experiència del lyric video a una forma d’entreteniment única i memorable.

Art Visual

MARIA RODÉS Feat. DELAFÉ “Hechizo” Single Digital i Videoclip

Published

on

By

Avanç del seu proper àlbum. “Hechizo”, en col·laboració amb DELAFÉ, llisca entre els ritmes sincopats del reguetó contemporani i la sofisticació atmosfèrica de l’electrònica francesa.

Hi ha discos que són un salt al buit creatiu, un exercici de desconstrucció que molt pocs artistes gosen emprendre. Després de “Chico Bueno”, una cançó que ens va presentar juntament amb BRONQUIO, “Hechizo” és el segon avenç d’un projecte amb què Maria Rodés explora els racons més profunds i complexos de l’enamorament, aquest estat de bogeria temporal tan plaent com necessari en què un veu l’altre com a perfecte. Una oda a l’obsessió romàntica en què la línia entre l’amor idealitzat i el deliri es difumina, desbordant els límits del que és possible.

“Hechizo” llisca entre els ritmes sincopats del reguetó contemporani i la sofisticació atmosfèrica de l’electrònica francesa. Aquesta dualitat no és casual: reflecteix la tensió inherent al tema central de la cançó, en què allò físic i allò transcendental s’entrellacen. Amb la producció de Maria i Joel Condal i la coproducció de ZABALA i BRONQUI, el so manté un equilibri entre el carnal i l’eteri sense caure mai al clixé de gènere. A més, la cançó forma part de la banda sonora de la nova pel·lícula de Maria Ripoll, “También Esto Pasará”, que veurà la llum a la primavera i per a la qual Maria Rodés ha compost la música original juntament amb Simon Smith, a més d’aportar diverses cançons del seu repertori.

Però, a més, per a aquesta declaració de desig i devoció, Maria compta amb la col·laboració d’Óscar D’Aniello (DELAFÉ), l’afinitat temàtica del qual potencia la intensitat de la peça (Óscar també està d’estrena presentant el seu nou disc, “Amor”, i la tornada del seu antic projecte DELAFÉ I LAS FLORES AZULES). Junts encapsulen l’eufòria i la fragilitat d’una connexió humana que consumeix i transforma, en què cada petó actua com un catalitzador del que és màgic i inevitable.

Com a colofó ​​a un exercici creatiu com aquest, “Hechizo” ve acompanyada d’un exquisit videoclip d’animació signat per Néstor F., que ja va treballar amb Maria a l’àlbum de country que va compondre juntament amb L’ESTRELA DE DAVID.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.