Bolos
PAULA VALLS comença la gira de presentació del seu darrer disc i publica una cançó inèdita

El proper 23 de març, a la sala Luz de Gas de Barcelona, i dins del festival Barnasants, comença la gira de presentació del disc Començar de nou de Paula Valls. Després d’uns quants anys de silenci, la Paulava publicar noves cançons, la primera carta de presentació va ser “És estrany” que ja mostrava la línia que seguirien les seves noves composicions, per primera vegada, en català.
El disc explica com va viure alguns moments del trastorn de conducta alimentària que la va tenir hospitalitzada durant un any i com va viure aquells dies. A aquesta malaltia que va patir li va posar el nom de Filomena, una de les cançons que formen aquest disc.
“DISCULPA” El single inèdit!
Amb el disc Començar de nou, la Paula tanca el dol i obre una porta que la fa sentir lliure. Explora noves sonoritats i fa un disc per primera vegada en català. Avui, a pocs dies de l’inici de la gira, es presenta la cançó inèdita “Disculpa”. És una cançó que es va enregistrar amb la resta del disc, però que van decidir guardar. Ara veurà la llum.
A sota teniu els primers concerts d’aquesta gira de presentació.


Bolos
THE BABOON SHOW llancen “Walk The Walk”, segon single del seu nou EP “Forward In Reverse”

”Walk The Walk” és el nou single de The Baboon Show. Segon single extret del seu nou EP, “Forward In Reverse”, el qual veurà la llum el proper 14 de febrer (Kidnap Music, Filferro Records, HFMN Crew).
Després del seu darrer single, el qual posa títol a aquest nou llançament, “Walk The Walk” es tracta d’un altre himne on es reconeix The Baboon Show des de la primera nota.
Una de les bandes de punk rock and roll europees més grans del Segle XXI està de tornada també en directe al nostre país. En una gira europea on esgotaran al 100% dels seus concerts, a la peninsula apunten també a penjar el cartell de “SOLD OUT” als propers concerts de març a Bilbao, Barcelona i Madrid.
-
Festival6 anys ago
El Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
El Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
Les Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible6 anys ago
Mercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga