Connect with us

Novetats discogràfiques

AMOR LÍQUIDO anuncia disc de debut i comparteix el single “Mírame”

Publicat fa

el

Amor Líquido s’acosta a l’extrem desafiador dins del pop: són l’adalid de l’art-punk en espanyol, la banda generacional més desllenguada dins de la seva escena i aquella amb el missatge més fresc i visceral. Sara (veu), Eva (bateria, cors), Peral (guitarra, cors) i Gaby (baix) no tenen pèls a la llengua: han fet dels problemes Z un discurs propi, biogràfic i fins i tot tendre.

“Mírame” és el segon single que comparteix el grup després de la cançó “A ver quién miente más”. El tema és reflex del desemparament d’una generació educada per a l’èxit però condemnada a la desocupació. Narra la història de joves relegats a feines precàries i lluitant contra la depressió i l’ansietat. La música combina una guitarra atmosfèrica a les estrofes, representant la incertesa mental, amb tornades més intenses que expressen l’enuig per les promeses incomplertes.

La cançó està produïda per Jimena Amarillo & Amor Líquido i està barrejada per Sergio Pérez (Joe Crepúsculo, Baiuca, etc). El treball es completa amb un visualitzador dirigit per Lucía Toral i per la gràfica de Gina Guasch.

Novetats discogràfiques

CORIZONAS publiquen “Una y Otra Vez”, la seva cançó més contagiosa fins ara

Published

on

By

Corizonas ens regalen una preciosa i mordaç crònica d’èpica biogràfica i rock immaculat com a nou single d’avançament.

Després de “Principio y final” i la seva versió del “Tú me dejaste de querer” de C Tangana amb El Niño de Elche, arriba el tercer single del que serà el quart àlbum d’aquesta super banda, disc que es publicarà el 25 de Setembre.

Un suau riff entrellaçat a uns ”aho aho aho” inicials i ja t’ha seduït. Abans que la seva viciosa melodia de rock clàssic impregni els teus sentits i una lletra increïble, entre la pesadum i la venjança, capturin el teu cor.

“Una y Otra Vez” és d’aquelles cançons que entren directes. A la primera escolta. Com el millor pop espanyol (de Radio Futura a Leiva), on Corizonas, amb la seva identitat inconfusible: guitarres amb màgia i tornades trencadores, semblen obrir de bat a bat la seva música a tots els públics.

I és que “Una y Otra Vez” és, sens dubte, la cançó més enganxosa de Corizonas. A més a més d’un superb himne de resiliència vital i musical. I sobretot de persistència. Malgrat tot. Com un Sísif elèctric, adobat a l’èpica de la derrota (Viaje a ninguna parte/memorias de un vividor), quan els somnis s’escorren i d’altres ocupen el teu lloc (Los nuevos chicos del rock campan a sus anchas), enyorant de temps gloriosos però alhora orgullós d’una biografia apòcrifa on torna a sub.

És una cançó cinematogràfica, sacsejada per metàfores gràfiques i frases lapidàries. lluminós del millor pop-rock anglo-espanyol de tots els temps.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.