Connect with us

Bolos

Comença la gira europea de LAS NUBES

Publicat fa

el

Ja són aquí Las Nubes, llestes per presentar en directe el seu recent àlbum d’estudi “Tormentas malsanas”. Seran 18 concerts en 19 intensos dies en què visitaran Espanya, França, Anglaterra, Escòcia, Alemanya i Suïssa.

Gent com el mateix Iggy Pop, Thurston Moore de Sonic Youth, Albina Cabrera de KEXP o Julio Ródenas de Radio 3 es troben ja entre els seus seguidors. No et perdis la sessió en viu per a KEXP!

  • 12/02 en San Sebastián (ES)
  • 13/02 en Madrid (ES)
  • 14/02 en Oviedo (ES)
  • 15/02 en Bellocq (FR) >>> cambio de ciudad
  • 16/02 en Tours (FR)
  • 17/02 en Rouen (FR)
  • 18/02 en Dunkerque (FR)
  • 19/02 en Brighton (UK)
  • 20/02 en London (UK)
  • 21/02 en Liverpool (UK)
  • 22/02 en Glasgow (UK)
  • 23/02 en Leeds (UK)
  • 25/02 en Kusel (DE)
  • 26/02 en Vevey (CH)
  • 27/02 en Marseille (FR)
  • 28/02 en Barcelona (ES)
  • 01/03 en Sant Feliu de Guíxols (ES)
  • 02/03 en Torredembarra (ES)

I és que la banda procedent de Miami n’és una altra que ha decidit trepitjar l’accelerador, no frenar i veure on els porta l’assumpte: a finals del 2023 publicaven el doble single “Enredados / Drop in” amb Daydream Library, segell de Thurston Moore de Sonic Youth; al juny feien el mateix amb ‘Tormentas malsanas”, el seu segon àlbum d’estudi que veia la llum a Amèrica via Sweat Records Records i Godless America ia Europa via Spinda Records; a l’agost es llançaven a la carretera per la Costa Oest dels Estats Units per presentar-lo en societat; i fa unes quantes setmanes es publicava la seva esperada sessió en directe per a KEXP.

‘Tormentes malsanas’ sortia publicat el passat 14 de juny a Europa a través de les Noisy Series de Spinda Records, formant així part d’una col·lecció en què també hi ha títols de les argentines Fín del Mundo, els xilens Adelaida i els gallecs Battosai, i ho feia en edicions limitades en vinil i CD.

Foto x Carlos Cruz

Bolos

EZPALAK presentarà el seu nou disc “Gatza” a Colòmbia

Published

on

By

Des de la primera escolta vam saber que el nou disc “Gatza” (Patana Records, 2024) dels EZPALAK tindria una llarga i fructífera trajectòria. Aviat, mitjans especialitzats van situar el quart treball de la banda entre els millors discos de l’anyada 2024. Però ara han fet un gran pas endavant: aquest any seran al BIME Bogotà! L’esdeveniment musical, que té lloc a la capital colombiana, tindrà lloc entre el 6 i el 9 de maig.

Aquest serà el debut dels EZPALAK a Llatinoamèrica, i per il·lustrar el seu esperit salvatge, posen a Juanjo Berasain (vocalista de la banda) al videoclip de “LALALALALA”. Presentaran el nou disc Gatza en format showcase, per gentilesa de la plataforma Basque.Music.

Recentment, s’han anunciat les primeres dates de la gira GATSA. A partir de l’abril, on actuaran a l’Atekabeltz Gaztetxea de Leitza, els mesos següents actuaran a Donostia, Vitòria i Barcelona, ​​​​entre altres ciutats (i sense comptar les que encara s’han de presentar!). Així mateix, a més de sales de concerts, també actuaran en festivals com el Resurrection Fest, el Iruña Rock i el Fene Rock enguany.

L’àlbum “Gatza” es va publicar el novembre de 2024. Aquesta és la quarta referència; El debut es va autoeditar amb el seu propi segell, Patana Records. Aquest és un disc que defineix bé EZPALAK; “perquè engloba tot el que hem fet fins ara; Té molts riffs, muntanyes de fuzz, sintetitzadors, cançons més atmosfèriques, però també algunes més fortes i brutes. És un disc equilibrat entre els dos mons en què ens movem”, explicaven els músics.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.