Novetats discogràfiques
CÓMO VIVIR EN EL CAMPO ens presenten “Nazarena”, primer avançament del seu nou LP
CÓMO VIVIR EN EL CAMPO presenten NAZARENA, un avançament del seu proper disc que mostra el grup seguint una direcció molt més elèctrica i contundent que la que van seguir en el seu anterior treball ‘Yiyi’ (2023, El Genio Equivocado), sobre la base que formen Miguel López Breñas, baixista, que també s’ha fet càrrec de la banda, que ja vam poder veure al Primavera Sound i Sonorama de l’any passat.
Entre guitarres i pianos que podrien recordar bandes com Traffic, els Faces o Smash, el fraseig lliure de la veu castissa de Pedro Arranz ens parla, en clau femenina, d’amor, alliberament, autoafirmació i aquest beatus ille tan sovint present a les lletres del grup que, aquesta vegada guiats pels cants de les balenes, ens portarà d’excursió a alta mar.
Compta amb la col·laboració de Franco Callaci al piano. Músic pianista i arranjador argentí establert a Madrid, ha treballat amb diferents artistes, bandes, escoles de formació musical i en estudis d’enregistrament. Ha compartit escenari i gravat amb artistes com Cristian Amado, Carlos Vandera, Sarcòfag (Ratones Paranoicos) Abel Calzetta, Miguel Cantilo, Pablo Jubany. A Madrid, amb Cosmosoul, Manu Clavijo, Bruno Bonacorso, Aitor Flamingos, Marcos French, Eduardo Navarrete o Big Daddy Wilson.
Novetats discogràfiques
REMEI DE CA LA FRESCA estrena ‘Ciao Remei’, avançament de l’EP ‘Mesures extraordinàries’
Remei de Ca la Fresca acaba de tornar d’una fugaç gira britànica, amb concerts a Manchester, Leeds i Londres. Les imatges de l’aventura es poden descobrir en un road-video que han publicat avui i que serveix -atenció, per presentar una nova cançó, “Ciao Remei”, que ja es pot escoltar a totes les plataformes.
“Ciao Remei” és una amenaça d’abandonar-ho tot, una carta de dimissió no acceptada. Però és sobretot el primer single d’avançament del nou EP “Mesures extraordinàries”, que es publicarà el proper 28 d’octubre i que es presentarà en viu el 13 de novembre a la sala Razzmatazz. Es tracta d’un disc urgent, fruit de la necessitat imperiosa de publicar noves cançons i retorçar el repertori en viu després d’un període d’intensa activitat. Benvinguts al miracle ultra-liberal dels d’Arbúcies, aquell poble on l’aigua la converteixen en or.
La publicació d’aquests nous temes i l’inici de la nova gira coincideix en el temps amb l’estrena al festival In-Edit del documental “Però abans d’això hi haurà set”. Realitzat per Màrius Intente i Pau Ballesté, segueix el grup d’Arbúcies al local d’assaig i a la carretera, però posa sobretot èmfasi en la seva implicació en la lluita contra l’explotació dels aqüífers del Montseny per part de les companyies embotelladores. La primera projecció tindrà lloc el diumenge 1 de novembre als cinemes Aribau de Barcelona, amb la presència de la banda.
Propers concerts
7/11 Palma – FiraB
13/11 Barcelona – Razzmatazz
03/12 València – 16 Toneladas
11/12 Reus – Lo Submarino
12/12 Granollers – Roca Umbert
16/01 Manresa – Stroika

-
Festival7 anys agoEl Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques7 anys agoEl Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques8 anys agoLes Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible8 anys agoMercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga
