Bolos
Concert el 28/6 de TRAVO + MARAGDA al Little Joy de Barcelona
El proper 28 de juny, LAUT acull una nova cita centrada en les formes contemporànies del rock psicodèlic i progressiu, amb l’actuació de Travo i Maragda.
Des de Portugal, Travo s’ha consolidat els darrers anys com una de les propostes més destacades del circuit psicodèlic europeu. El so combina heavy psych, garage, space rock i kraut en una aproximació marcada per la intensitat i el desenvolupament expansiu dels temes. La banda articula directes d’alt impacte, on els riffs hipnòtics i els passatges de més densitat sonora configuren una experiència que oscil·la entre allò físic i allò atmosfèric.
Per la seva banda, Maragda representa una de les propostes més sòlides del rock psicodèlic a l’escena barcelonina actual. El trio desenvolupa un llenguatge propi que integra stoner, prog i psicodèlia contemporània, amb composicions extenses, estructures narratives i una forta presència de l’element atmosfèric. El seu treball recent ha reforçat una identitat sonora cada cop més definida dins del circuit underground europeu.
La programació conjunta proposa un recorregut entre diferents vessants del rock psicodèlic actual, des de les formes més intenses i expansives fins a aproximacions més estructurades i narratives, en una vetllada centrada en el directe com a espai d’exploració sonora.
Quan: Diumenge, 28 de juny
portes: 20:00h
On: LAUT
Preu: 14€ + comissió Dice
Link: https://link.dice.fm/vc48ac670375

Bolos
LAS ROBERTAS troben llum al present en el seu nou àlbum “All we need is now”
Durant els darrers mesos hem compartit alguns avenços com “Everything I wanted to be” i la pròpia “All we need is now”, però ara el disc ja està complet. Deu cançons que es mouen entre el britpop, la psicodèlia i el shoegaze, i que troben LAS ROBERTAS en un moment especialment honest i lluminós.
Hi ha alguna cosa que ens agrada especialment aquest àlbum. Mentre tot sembla empènyer-nos cap al següent, “All we need is now” proposa tot el contrari: quedar-se un moment on som; escoltar amb calma, perquè el present és lúnic lloc on alguna cosa pot canviar.
Amb un so que connecta la psicodèlia dels 60 amb les atmosferes del shoegaze, el Britpop i el rock alternatiu dels 90—en la línia de The Brian Jonestown Massacre, Lush o Slowdive—la banda captura la bellesa de créixer al costat d’una altra persona, on el pas del temps dóna forma a un amor que evoluciona.
I, com tot bon disc, “All we need is now” aviat deixarà de viure sol als altaveus. En els propers mesos, LAS ROBERTAS ho presentaran en directe per França i Espanya.

| LAS ROBERTAS All we need is now1. Everything I wanted to be 2. Like a Flower 3. All we need is now 4. Shifting to happiness 5. It’s alright (open your eyes) 6. Running free 7. Chained sadness 8. Garden 9. Live and let live |

-
Festival7 anys agoEl Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques7 anys agoEl Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques7 anys agoLes Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible8 anys agoMercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga
