Bolos
Concert el 28/6 de TRAVO + MARAGDA al Little Joy de Barcelona
El proper 28 de juny, LAUT acull una nova cita centrada en les formes contemporànies del rock psicodèlic i progressiu, amb l’actuació de Travo i Maragda.
Des de Portugal, Travo s’ha consolidat els darrers anys com una de les propostes més destacades del circuit psicodèlic europeu. El so combina heavy psych, garage, space rock i kraut en una aproximació marcada per la intensitat i el desenvolupament expansiu dels temes. La banda articula directes d’alt impacte, on els riffs hipnòtics i els passatges de més densitat sonora configuren una experiència que oscil·la entre allò físic i allò atmosfèric.
Per la seva banda, Maragda representa una de les propostes més sòlides del rock psicodèlic a l’escena barcelonina actual. El trio desenvolupa un llenguatge propi que integra stoner, prog i psicodèlia contemporània, amb composicions extenses, estructures narratives i una forta presència de l’element atmosfèric. El seu treball recent ha reforçat una identitat sonora cada cop més definida dins del circuit underground europeu.
La programació conjunta proposa un recorregut entre diferents vessants del rock psicodèlic actual, des de les formes més intenses i expansives fins a aproximacions més estructurades i narratives, en una vetllada centrada en el directe com a espai d’exploració sonora.
Quan: Diumenge, 28 de juny
portes: 20:00h
On: LAUT
Preu: 14€ + comissió Dice
Link: https://link.dice.fm/vc48ac670375

Bolos
RENALDO & CLARA sumen dates a la seva gira
Tres mesos després de la sortida de “L’encant”, el cinquè disc de Renaldo & Clara continua donant-nos alegríes i sumant dates a la seva gira, que ha tingut una arrencada espectacular amb actuacions a la Festa Major de Lleida i al festival Primavera Sound, així com grans moments a premsa com la seva primera portada a la revista Enderrock o la recent doble pàgina a Mondo Sonoro.
Els lleidatans han construït una de les carreres més sòlides de l’escena catalana, una frontissa entre l’escena popArb que va revolucionar el panorama fa gairebé dues dècades i la nova fornada de pop urbà. Amb un peu a l’electrònica i un alé tremendament pop, que coneix i domina l’orfebrería de la cançó de tota la vida pero sona sempre com l’any en que viu, consolidant-se com el clàssic més modern del pop català.
El disc arriba tres anys després de La boca aigua i sis després de L’amor fa calor, dos discos importantíssims a l’escena catalana que es van fer amb el premi MIN al millor disc català de l’any (dos cops), el premi Enderrock al millor disc, el premi del Temps de les Arts a més de ser un dels treballs destacats a mitjans com Rockdelux, El Periódico, diari Ara, Jenesaispop o La Vanguardia. Lluny de la urgència de mercat, sense presses i cuidant perquè cada cançó sigui la millor cançó possible.
Properes dates,
11/9 Tarragona – La Terrasseta
4/10 Sant Cugat – Petits Camaleons
28/11 Barcelona – Sala Apolo (Empremtes)
-
Festival7 anys agoEl Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques7 anys agoEl Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques8 anys agoLes Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible8 anys agoMercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga
