Connect with us

Bolos

La banda australiana de rock alternatiu Bad//Dreems, de gira aquest setembre

Publicat fa

el

La gira espanyola dels australians Bad/Dreems arrenca la setmana que ve. Amb ella, presentaran el seu nou disc “Hoo Ha!”. Bad//Dreems vindran consagrats com una de les formacions més respectables dins de l’escena rock alternatiu/punk del seu continent, ja que fins i tot han estat els artistes convidats pels Pavement en diverses dates de la seva gira.

A la peninsula, faran parada a quatre ciutats: SANT SEBASTIÀ (02/09, Dabadaba), MADRID (03/09, Funhouse), BARCELONA (04/09, Paral.lel 62), VALÈNCIA (05/09, Loco Club). Sens dubte dates imperdibles on gaudir d’un directe demolidor, obligatòries per a qualsevol amant del rock alternatiu.

Bad//Dreems són un grup de rock australià d’Adelaida, Austràlia. La banda està format per Ben Marwe (veu principal, guitarra acústica), Alex Cameron (guitarra principal, cors), Alistair Wells (guitarra rítmica, cors) i Miles Wilson (bateria). El 2011 es van ajuntar per compondre les seves primeres cançons, però no va ser fins al 2013 que van llançar el seu àlbum debut.

Fins ara han publicat quatre àlbums d’estudi, i han actuat juntament amb bandes de la talla de Midnight Oil, DMA’s, The Scientists i The Chats.

El seu nou disc, “Hoo Ha!”, és un disc necessari a la música rock alternativa, obligatori de viure i d’escoltar per a qualsevol amant del rock, que els ha posat al punt de mira dels principals mitjans musicals autralians.

Bolos

IRENEGARRY & La Castanya al Mercat de Música Viva de Vic

Published

on

By

Aquest dimecres, 16 de setembre, Irenegarry aterra al Mercat de Música Viva de Vic per presentar
les cançons que formaran part del seu primer disc llarg, que veurà la llum a principis de 2027.

Irenegarry és el projecte d’Irene Garrido, cantant, compositora i productora, i una de les precursores del nou pop d’autora en castellà. Més enllà del seu propi catàleg, ha compost per a artistes com Amaia, Luz Casal o Shego, guanyant-se un lloc com a referent per a tota una generació de cantautores.

El seu nou disc és un pop alternatiu que es fusiona amb l’R&B i l’electrònica, produït juntament amb Luca Durán i Sam-e, a Nova York, i Al Carlston. És la versió més madura i definida d’Irene, sense perdre les lletres descriptives i íntimes que la caracteritzen, i que la situen en diàleg directe amb l’escena internacional actual, amb referents com Smerz, Cornelia Murr o Erika de Casier.

La cantautora actúa a l’Església dels Dolors a les 22:45h.

La Castanya estarem al Mercat tota la setmana per presentar-vos els nostres artistes i els seus nous treballs: l’àlbum debut d’Angeladorrrm produït per El petit de Cal Eril; els nous discos de Amor Líquido i La Paloma; les novetats d’Anna Ferrer i SanIsidro; i els propers passos de Marta Knight Amanda Mur.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.