Connect with us

Bolos

ADA ODA el post-punk italià de l’underground bruselenc arriba al Monkey Week

Publicat fa

el

El projecte va ser iniciat el 2020 per César Laloux (The Tellers, BRNS, Italian Boyfriend) amb Victòria Barracato a la veu.

Les cançons de Cèsar descriuen les impressions sobre l’amor i la gent que l’envolta. Les lletres van ser traduïdes a l’italià i adaptades per Victoria, filla d’un immigrant sicilià.

A l’escenari ia l’estudi, el duo està acompanyat per Clément Marion al baix (David Numwami, Judith Kiddo), Alex De Bueuger a la bateria (Alaska Gold Rush, Gros Cœur) i Aurélien Gainetdinoff (San Malo, Yolande Bashing) a la guitarra.

ADA ODA va publicar el seu primer àlbum, “Un amore debole”, a la fi de novembre de 2022 en 62 TV records/PIAS.

Des de llavors estan collint èxit per tot Europa, actuant a festivals de showcases com MaMa, Bar a Trans, Crossroads o We Are Open. El 2023, el grup ja té programats més de 70 concerts a Europa incloent actuacions a DOUR, Rock a Seine, i per primera vegada a Espanya, a l’Alhambra Monkey Week aquest dissabte 25 de novembre a la mitjanit.

Bolos

REMEI DE CA LA FRESCA tancarà gira el 18 de desembre a la sala Apolo

Published

on

By

L’any 2024 estava a punt d’acabar quan Remei de Ca la Fresca van publicar, al darrer minut, el seu esperat segon àlbum, “L’ham de la pregunta”. Des de llavors, tot s’ha precipitat i han viscut un 2025 d’alt voltatge. L’excel·lent acollida del disc s’ha concretat amb una intensa gira que tancaran el proper 18 de desembre a la sala Apolo de Barcelona, després d’una voràgine d’exactament 69 concerts passejant el seu poderós directe per tots els racons del territori i més enllà.

“Abans actuen a València, Saragossa i Manacor dins Artistas En Ruta”

Abans, el grup encara actuarà a València (4/12 Loco Club), Saragossa (5/12 La Lata de Bombillas) i Manacor (12/12 Can Lliro) dins el cicle Artistas En Ruta. I també oferirà un concert especial a la fira Indilletres de la Bisbal d’Empordà (7/12) en diàleg amb la poeta Maria Callís. L’agenda completa i les entrades per tots els concerts es poden trobar aquí.

Abans d’agafar-se uns mesos de vacances, Remei de Ca la Fresca encara ha volgut fer-nos un darrer regal. Sorprenen amb una versió corprenedora de tot un clàssic: “Va com vA”, de l’enyorat Ovidi Montllor. El single digital ja es pot escoltar a partir d’aquest divendres 28 de novembre a totes les plataformes.

Remei de Ca la Fresca són Artur Piera, Xantal Rodríguez, Víctor Inskipp i Iago Rueda.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.