Connect with us

Novetats discogràfiques

Els belgues d’indie-electrònica, GOOSE, publiquen l’EP “Something New”

Publicat fa

el

GOOSE deformen sensualment les línies del sintetitzador a la pista de ball amb els ulls ennuvolats i acompanyaments vocals furtius. Una força d’indie-electrònica a tenir en compte. Després del desè aniversari del seu àlbum “Synrise”, més d’una dècada i mitja de treball original amb algunes col·laboracions d’artistes llegendaris, projectes de disseny gràfic amb Storm Thorgerson i rodatges amb fotògrafs de moda, com Willy Vanderperre, GOOSE demostren que la vida ( i la música) es tracta de fer avançar les coses, i el seu EP titulat “Something New”, que es publiquen ara, no és una excepció.

El xou en viu de GOOSE en Colors, Hoxton, del 14 d’octubre, brilla com un far d’esperança per a la indústria musical del Regne Unit, que es manté ferm sobre els seus peus, beguda en mà, balancejant-se amb els sons caleidoscópics dels nous llançaments dels GOOSE.

“Something New”, es la declaració d’obertura de l’EP, es va crear al seu nou estudi de la ciutat natal de la banda, Kortrijk. Les textures ambientals en constant augment, evolucionen cap a una col·lecció de farcits de bateria retorçats i repeticions de sintetitzadors d’alt octanatge, empesos de cap a un conjunt d’elements melòdics. Neguen sense esforç la transició entre la pura felicitat ambiental i els moments pressuritzats que mostren l’espectre d’influències de la banda.

Des de principis del 2020, GOOSE van començar a col·laborar amb l’artista visual Bart Stolle, conegut per les seves pel·lícules, que fa fotograma a fotograma. Les formes i línies simples es mouen per la pantalla i es transformen. El seu treball es refereix tant al modernisme de el segle XX com a el llenguatge informàtic.

A l’igual que GOOSE, Bart Stolle equilibra l’analògic i el digital, que es mostra en un vídeo musical especial que s’ha creat per la pista principal. És una barreja contínua de totes les il·lustracions que Bart ha creat per a la banda des del primer llançament que van fer junts.

El nou treball de la formació electrònica belga, es publica avui divendres 12 de març: un mini-àlbum publicat en digital i vinil de cinc temes amb els seus respectius remixes a càrrec de John Noseda, B1980, Fedele, Theus Mag i Whitesquare.

El proper 20 de març realitzaran un live showcase on tocaran en exclusiva les cançons extretes del mini-àlbum en una instal·lació creada pel seu amic i estret col·laborador, Bart Stolle. Les entrades ja estan a la venda aquí.

Novetats discogràfiques

KALI llança nou EP “Maltman and Effie”

Published

on

By

La cantant, compositora, multiinstrumentista i productora de 17 anys KALI publica el seu EP “Maltman and Effie” a través de Nettwerk. Al llarg de les 6 cançons del projecte, KALI afegeix a la seva ja àmplia paleta de sons que va mostrar per primera vegada amb el seu EP de debut “CIRCLES” publicat l’any passat. “Maltman and Effie” pren el seu nom de la intersecció de Los Angeles on van tenir lloc molts dels records que van formar el projecte, desplegant sis històries cinematogràfiques de la intensitat adolescent dels alts i baixos de les relacions.

Juntament amb el llançament de l’EP, KALI comparteix el vídeo del tema destacat “Insomnia”, que una vegada més mostra l’artista compartint la pantalla amb un personatge que porta la màscara de llimac, un personatge que s’ha convertit en un element simbòlic característic al llarg dels darrers llançaments de KALI.

Parlant del nou EP i del significat de la màscara de llimac, KALI diu: “Vaig comprar la màscara de llimac per caprici un mes abans de fer les cançons que es van convertir en Maltman and Effie. Era el tipus d’objecte que veia i sabia que tenia que tenir. Vaig començar a portar-lo com un truc de festa perquè pateixo d’ansietat social, com tothom de la meva edat. Quan vaig acabar la maqueta de l’EP, vaig començar a adonar-me que les cançons parlaven més de mi mateixa i de les meves inseguretats que de les circumstàncies físiques que em van permetre arribar a aquest punt d’introspecció, juntament amb el títol, Maltman and Effie, el llimac representa la meva consciència cínica però monstruosa, que barreja tant la meva llum com la meva foscor, cosa que també es correlaciona amb la meva identitat de gènere ambigua El títol prové d’un carrer de Silverlake, però al meu cap sona com si “Maltman” fos la meva autopercepció desviada i negativa, mentre que “Effie” és la meva estabilitat desenfadada. La màscara de llimac representa la unitat als oposats”.

KALI, una mena de prodigi, va créixer tocant en recitals i versionant cançons dels Beatles, prenent classes particulars amb professors de música, anant a programes musicals extraescolars i fins i tot prenent classes magistrals de composició per alimentar la seva passió. Intuïtiva i entusiasta, es va aprendre per si mateixa a fer servir el Garageband i va començar a escriure i fer demos de cançons que després ensenyaria a la seva primera banda. Els seus arranjaments d’indie-surf, sincers i propers, van atraure multituds adolescents i suades a locals com The Smell i The Viper Room, i la van portar al seu treball en solitari com KALI, el segon treball del qual arribarà aviat a través de Nettwerk.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.