Bolos
Supersuckers arranquen el 31 de març una gira de 10 concerts
Els incombustibles Supersuckers tornen a girar amb motiu del nou disc d’estudi, i la veritat és que ja hem perdut el compte de la quantitat de discos que aquests currelles del rock han parit durant més de 30 anys de carrera i carretera.
Liderats per un Eddie Spaghetti recuperat, la ja clàssica formació de Seattle ha estat històricament relacionada com a clara influència del moviment rock que va sorgir fa anys i que va estar capitanejada per grans noms com The Hellacopters, Gluecifer, Backyard Babies o Turbonegro.
Deixant de banda aquest petit canvi musical que els va escorar cap al country i apostant per un so i unes composicions més properes al que van fer en els seus dos primers discos, Supersuckers segueixen pentinant a cop de fites i rock and roll greixós i assilvestrat, deixant enrere aquells anys titubejants i delicats per la malaltia (ja superada) del seu líder, el carismàtic @spaghetti666.
Gira 2022,
31 Març – BARCELONA Sala WOLF
1 Abril – ZARAGOZA Rock & Blues Café
2 Abril – VALENCIA Loco Club
3 Abril – MADRID Gruta 77 Madrid
5 Abril – VIGO Sala Rouge
6 Abril – A CORUÑA Sala Mardi Gras
7 Abril – LEON Babylon León
8 Abril – VITORIA Hell Dorado :: El Club Sónico ::
9 Abril – BILBAO Kafe Antzokia
10 Abril – PAMPLONA Zentral
+ Info & tickets: www.noiseontour.com

Bolos
IRENEGARRY & La Castanya al Mercat de Música Viva de Vic
Aquest dimecres, 16 de setembre, Irenegarry aterra al Mercat de Música Viva de Vic per presentar
les cançons que formaran part del seu primer disc llarg, que veurà la llum a principis de 2027.
Irenegarry és el projecte d’Irene Garrido, cantant, compositora i productora, i una de les precursores del nou pop d’autora en castellà. Més enllà del seu propi catàleg, ha compost per a artistes com Amaia, Luz Casal o Shego, guanyant-se un lloc com a referent per a tota una generació de cantautores.
El seu nou disc és un pop alternatiu que es fusiona amb l’R&B i l’electrònica, produït juntament amb Luca Durán i Sam-e, a Nova York, i Al Carlston. És la versió més madura i definida d’Irene, sense perdre les lletres descriptives i íntimes que la caracteritzen, i que la situen en diàleg directe amb l’escena internacional actual, amb referents com Smerz, Cornelia Murr o Erika de Casier.
La cantautora actúa a l’Església dels Dolors a les 22:45h.
La Castanya estarem al Mercat tota la setmana per presentar-vos els nostres artistes i els seus nous treballs: l’àlbum debut d’Angeladorrrm produït per El petit de Cal Eril; els nous discos de Amor Líquido i La Paloma; les novetats d’Anna Ferrer i SanIsidro; i els propers passos de Marta Knight i Amanda Mur.

-
Festival7 anys agoEl Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques7 anys agoEl Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques8 anys agoLes Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible8 anys agoMercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga
