Bolos
1000mods + Frenzee en concert el 12 d’abril a Barcelona
Havent passat de soterranis plens de fum a sorres plenes, 1000mods és la banda de rock grega més reeixida de les darreres dècades. Era setembre de 2011, quan Super Van Vacation va canviar la cara de l’escena musical rock europea d’una vegada per totes, amb els seus ritmes pesants, grooves monstruosos i vibracions vintage. Estava clar, més que mai: 1000mods predicarien amb l’exemple, inspirant tota una generació de músics.
Amb el seu segon àlbum “Vultures” (2014), una vegada més van mostrar les seves increïbles habilitats d’interpretació i composició, aportant un enfocament únic i encantador del rock pesat en conjunt, aplanant el camí cap a l’èxit. La premsa musical no es va tallar en lloances amb el següent disc, “Repeated exposición a…” (2016), que va ser rebuda com una obra mestra indiscutible tant per vells com per nous fans.
Coneguts per les seves incessants gires i llegendàries aparicions a festivals, seguits constantment per una sempre creixent base de fans i armats amb dedicació i compromís constant, 1000mods ja havien assentat les bases per al reconeixement internacional, considerant-se llestos per al proper gran pas.
L’any 2020 ho va canviar tot. El seu esperat quart àlbum de llarga durada es va titular “Youth of Dissent” i va ser gravat pel llegendari productor Matt Bayles (Pearl Jam, Mastodon, Isis, Soundgarden, etc.). Aquest àlbum va trencar l’espai-temps continu, aconseguint l’impossible: Un viatge en el temps a la gloriosa dècada dels 90 propulsat per sons més grunge i rock. Aquest disc els va fer arribar a audiències més àmplies gràcies a l’entusiasme tant per part dels fanàtics com de la premsa música internacional.
Ara, davant la recuperació postpandèmia de la indústria de la música i el poderós retorn dels espectacles en viu, 1000mods reprenen el seu ritme per prendre el món per la força, difonent la seva música novament com una reguera de pólvora.
Vindran acompanyats pels seus compatriotes Frenzee.
Sala Upload
Av. Francesc Ferrer i Guàrdia, 13, 08038 Barcelona
12 d’abril 2023 / 20.00h / 20€
Entrades
Bolos
TALCO presenta “Tinca”, tercer avançament del seu nou àlbum «FREEK»
“Tinca” aprofundeix en l’univers conceptual de FREEK a través d’un malson marcat per la crítica social, el simbolisme i la reflexió existencial. La cançó retrata així una societat d’individus complaents que creuen que són protagonistes mentre, a poc a poc, perden la pròpia identitat.
A través de “Tinca”, TALCO retrata la condemna de qui persegueix durant tota la seva vida un paper protagonista i acaba descobrint que mai va deixar de ser un simple figurant. Sobre l’escenari amb què sempre havia somiat, D. corre darrere d’un reflector que mai no arriba a il·luminar-lo i acaba acceptant un guió imposat a canvi d’una mínima promesa de visibilitat.
La cançó converteix aquest malson en una metàfora de la societat actual: individus complaents i temorosos que creuen ocupar el centre de l’escena mentre repeteixen paraules alienes i perden, a poc a poc, la pròpia identitat.
Amb aquest nou single, TALCO reafirma la mirada crítica i combativa que ha marcat la seva trajectòria des dels seus inicis, mantenint intacta l’energia patchanka i el punk-rock que els ha convertit en una de les bandes més rellevants de l’escena alternativa europea.

-
Festival7 anys agoEl Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques7 anys agoEl Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques8 anys agoLes Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible8 anys agoMercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga
