Connect with us

Novetats discogràfiques

“Mar Adentro”, avançament del nou àlbum de Ela Rea

Publicat fa

el

“Mar Adentro” és el tema que obre “Somnia: Háblame debajo del agua”, el que serà primer llarga durada de Ela Rea després d’un EP, diversos senzills i un grapat de vídeos publicats als darrers dos d’anys i que han estat durant aquest temps com un secret de domini públic atresorat en els cercles més selectes.

Xapada d’introspecció i emocions, la música de Ela Rea fa servir beats electrònics, veus distorsionades i cant líric en un còctel carregat d’energia que reuneix influències urbanes, del new wave i de l’electrònica més experimental. El resultat: una explosió sincera i desesperada que Raquel Tort envolta en cadascuna de les seves aparicions amb un vestit extraordinari, acurada escenografia, fotografia i vídeo que anticipen la brillantor de les grans estrelles.

“Somnia: Háblame debajo del agua” és una mirada cap a dins, patida i turbulenta, de la qual l’avançament que Humo Internacional ens presenta actua com a introducció. “Mar Adentro” és una porta que obre el camí al disc, i que ens posa en alerta davant del que encara ha d’arribar; la introducció a un viatge en què l’aigua serveix com a mitjà conductor entre el subconscient i la realitat tangible.

L’àlbum parteix de records, aspiracions i fracassos, i es recolza en els somnis i l’aigua com a temes principals a tractar, proposant, a través de la introspecció i de l’expressió, un procés alquímic per trobar la llum enmig de la foscor i així assolir l’alliberament. La frase “mar adentro dentro de mí” és un mantra que es repeteix al llarg del tema, convidant a entrar en un somni profund ple d’aigües revoltes, a obrir-se i deixar-se portar per la força del mar, perquè resistir-se només pot empitjorar les coses.

Amb formació en dansa i producció musical, Raquel té una nodrida trajectòria en formacions de rock experimental, com a productora (Aroa Ay, Victòria Varth, La Pains) i dj. “Somnia: Háblame debajo del agua” estarà disponible a totes les plataformes a principis de 2023.

Novetats discogràfiques

SUBTERRANEAN: el renaixement del hardcore català des de les entranyes de l’Empordà

Published

on

By

Després del final definitiu de Subterranean Kids, Mimo i Alberto tornen amb una nova formació SUBTERRANEAN, noves cançons i un disc produït per Santi Garcia que veurà la llum el proper 06 de març de 2026.

Instal·lats al Baix Empordà —territori que la destinació va convertir en punt de trobada—, es van sumar al projecte Gerard Bernal (Happy Meals, Maple) al baix i Jordi Pifa (Bad Mongos, Super Heavy Brics) a la bateria, completant una formació sòlida i explosiva. Amb part del llegat de SK en directe i una energia creativa desbordant, va néixer SUBTERRANEAN. El grup s’ha dedicat a recuperar peces oblidades i compondre nou material que captura ràbia, vida i resistència. El resultat és SUBTERRANEAN, un disc gravat i produït per Santi Garcia a Ultramarinos (Sant Feliu de Guíxols), un treball 100% km 0 amb segell Empordà i el suport de HFMN Crew.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.