Connect with us

Bandes

Enemic Interior, demo amb cinc cançons cantades en català i amb una bona dosi de mala hòstia

Publicat fa

el

Enemic Interior són una banda de Barcelona amb gent que toca o ha tocat a bandes com Univers, Wind Atles, Heather, SDH, Aliment, Nois o Brut.

A finals del 2020 i després d’haver viscut una de les coses més rares que ens ha tocat viure mai i amb aquesta experiència tan recent a l’esquena van gravar aquesta demo al seu local d’assaig i la van barrejar i masteritzar amb Will Killingsworth a Dead Air Studios , una demo de cinc temes amb un so molt personal que remet tant al hardcore, com al punk i fins i tot al post punk i l’oi!, i amb el que sens dubte aconsegueixen alguna cosa que en el meu cas almenys a dia d’avui s’agraeix i és que d’alguna manera t’encens en escoltar-los, és com si tu fossis una puta bomba i aquests cabrons encenguessin la metxa, donen ganes de fer coses que no sé si cal descriure aquí, però potser ara calen aquestes coses, això que criden tirar més llenya al foc.

Amb demo amb el nom homònim i editada pel segell valencià Flexi Discos, us porten aquestes cinc cançons cantades en català, amb una bona dosi de mala hòstia i alhora plena d’introspecció, perquè es pot estar emprenyat pel que t’envolta i pel que han fet de nosaltres i alhora mirar-ne a dins per veure que cal canviar, que cal arreglar o que cal acceptar i aprendre.

Una banda que et fa venir ganes de liar-te a hòsties (contra algú que s’ho mereixi) o si no et poses a cridar, agitar-te i recargolar-te en un concert celebrant aquesta comunió entre tu i els teus semblants de la qual tant patim en aquesta època de merda, tant de bo això tan important que ens han pres no tard a succeir i per descomptat el dia que passi amb Enemic Interior serà un d’aquells dies amb majúscules, mentrestant aquí ho pots escoltar i si vols també ho pots adquirir, com un altre bé de consum.

Bandes

FOTOCOPIA s’uneix a Humo Internacional

Published

on

By

FOTOCOPIA és la posada en pràctica d’una hipòtesi. Com a mètode: a les fosques, llançar-se i ensopegar intermitentment amb la llum. No saps què acabes de veure i això està bé. Oblidem tota arquitectura i practiquem junts aquest inquietant aeròbic.

Sona digital però greixós. Harsh però Pop. Sona al que solia ser el futur. De tota manera, aquestes coses, com els cadàvers, només s’etiqueten a posteriori. Proto-EBM-industrial-galician-noise-post-punk què tal?

Editarà el seu primer disc llarg a Humo Internacional al novembre d’aquest any. Escolta “Spudger”, el seu primer avançament a totes les plataformes.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.